14

فیلم صفر تا سکو وارد شبکه ویدئوی خانگی شد

  • کد خبر : 7665
  • 04 مرداد 1397 - 21:54
فیلم صفر تا سکو وارد شبکه ویدئوی خانگی شد

فیلم صفر تا سکو ؛ داستان زندگی خواهران منصوریان قهرمانان ووشوی ایران وارد شبکه ویدئوی خانگی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ فیلم صفر تا سکو ؛ داستان زندگی خواهران منصوریان ، ستارگان ووشو پس از این که سال گذشته بر روی پرده سینما با استقبال خوبی مواجه شد اکنون در شبکه ویدئوی خانگی عرضه شده است.

عرضه این اثر سینمایی مرتبط با حوزه ورزش زنان ، فضای گسترده تری برای نمایش این اثر الهام بخش ورزشکاران زن ایران ایجاد می کند و اکنون در دسترس عموم است.

صفر تا سکو اول آذر ماه 96 اکران شد و فروش گیشه آن نزدیک به 384 میلیون تومان بود. این فیلم با حضور الهه منصوریان ، شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان با کارگردانی سحر مصیبی و تهیه کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی ساخته شده است.

سحر مصیبی در این فیلم به بخش‌های مهمی از زندگی ورزشی و شخصی این سه خواهر از تمرینات با امکانات کم و مشکلاتی که آنها در طی این مسیر داشتند پرداخته، به طوری که بیننده ناخودآگاه پس از دقایقی با هرسه همراه می‌شود و لحظه به لحظه با نگرانی‌ها و شادی‌های و تمام مشکلاتی که آنها از سر گذراندند تا به مقام قهرمانی جهان برسند پیش می‌رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.