6
هفته هجدهم لیگ برتر والیبال زنان

دوازدهمین پیروزی فصل پیکان با عبور از سد یزدی‌ها

  • کد خبر : 76650
  • 07 بهمن 1400 - 18:11
دوازدهمین پیروزی فصل پیکان با عبور از سد یزدی‌ها
پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال زنان که حکم آخرین هفته مرحله گروهی را داشت در یک بازی آسان در خانه تیم جوانان زرتشتی یزد را مغلوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مرحله گروهی لیگ برتر والیبال زنان امروز به اتمام رسید و پیکان با برتری خانگی بر جوانان زرتشتی یزد، با جایگاه چهارمی به مرحله پلی آف رسید.

در هجدهمین و آخرین هفته از لیگ برتر والیبال بانوان امروز در خانه والیبال تهران، تیم پیکان پذیرای جوانان زرتشتی یزد بود و 3 بر یک این تیم را با شکست بدرقه کرد.

شاگردان نیلوفر رشیدی در حالی امروز به دوازدهمین برد فصل دست یافتند که حضورشان در پلی آف، پیش از این قطعی شده بود و این، یک بازی تشریفاتی برای هر دو تیم تلقی می شود.

در این مسابقه جوانان پیکان در ست های اول و دوم 25 بر 16 و 25 بر 15 پیروز شدند اما اتفاق عجیب در ست سوم رخ داد که پیکان به طرز شگفت انگیزی امتیازات را از دست می داد.

در نتیجه، پیکان ست سوم را 14 بر 25 به جوانان زرتشتی یزد باخت. این وضعیت شوکه کننده اما نپایید زیرا پیکان در ست چهارم به خود آمد و 25 بر 13 پیروز این ست و مسابقه شد.

فاطمه حسنی بازیکن باتجربه و ارزشمند پیکان به عنوان بهترین بازیکن میدان از نگاه آژانس ورزش زنان ایران انتخاب شد.

بدین ترتیب پیکان با گذر از ۱۸ بازی، با ۱۲ برد و ۶ باخت و ۳۶ امتیاز در جدول ۱۰ تیمی لیگ برتر والیبال زنان، چهارم شد. با فاصله ۱۱ امتیازی نسبت به باریج اسانس رده سومی.

این جایگاه، پیکان را حریف تیم صدرنشین سایپا در پلی آف کرد. تیمی که همین هفته با پیکان بازی کرده و این تیم را در جریان لیگ، ۳ بر صفر شکست داده بود.

رقابت با سایپا در نیمه نهایی و حضور احتمالی در دیدار رده‌بندی، خط پایانی بر حضور پیکان مدل ۱۴۰۰ در لیگ والیبال زنان است.

همچنین تیم بازنده نبرد امروز، جوانان زرتشتی یزد در اولین سال حضور در لیگ برتر والیبال بانوان با ۲ برد در ۱۸ بازی و کسب ۹ امتیاز، نهم شد.

حضور یزد در لیگ والیبال زنان اتفاقی است که برای جامعه والیبال به فال نیک گرفته می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.