12
گفتگو با سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان

نیلوفر رشیدی : برابر مهرسان بازی را آسان گرفتیم | پیکان به دنبال سکو

  • کد خبر : 75882
  • 21 دی 1400 - 11:56
نیلوفر رشیدی : برابر مهرسان بازی را آسان گرفتیم | پیکان به دنبال سکو
نیلوفر رشیدی سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان اذعان کرد تیمش در بازی با مهرسان بازی را آسان گرفته و اجازه نزدیک شدن را به حریف داده است.

نیلوفر رشیدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در خصوص پیروزی تیمش برابر مهرسان در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال بانوان اظهار کرد: بازیکنان پیکان پس از ست نخست که در آن ۲۵ بر ۱۴ پیروز شدیم دچار غرور  یا چیزی مشابه آن شدند و بازی را آسان گرفتند.

او ادامه داد: نتیجه این وضعیت این شد که ما در ست‌های دوم و سوم تحت فشار قرار گرفتیم البته مهرسان در توپ‌گیری تیم موفقی بود و امتیازاتی که ما از دست دادیم در رالی‌ها بود.

سرمربی تیم والیبال زنان پیکان گفت: اشتباهات فردی ما در ست‌های دوم و سوم بالا رفت. انتظار بازی نزدیک را داشتیم و مهرسان هم‌تیمی بود که چیزی برای از دست دادن نداشت. اوضاع کنونی برای پیکان قابل‌قبول است. در مسیر مثبتی قرار داریم و به آینده امیدواریم.

رشیدی با تاکید بر این که نام پیکان با موفقیت و تلاش برای کسب بهترین‌ها عجین است عنوان کرد: بی‌تردید امسال هم همین‌طور خواهد بود. گرچه میانگین سنی پیکان زیر ۲۱ سال است اما بازیکنان ما فراتر از حدی که مورد انتظار بوده کار کرده‌اند.

او همچنین اذعان کرد که تنی چند از بازیکنان پیکان امسال از طریق این تیم به لیگ برتر و تیم‌های ملی معرفی شدند و پیش از آن، شناخته شده نبودند.

سرمربی تیم والیبال پیکان افزود:  هدف‌گذاری اولیه پیکان حضور در پلی‌آف بود و به عنوان یک هدف ثانویه، قرار گرفتن روی یکی از سکوهای برتر لیگ را دنبال می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.