6
هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال زنان

پیکان ۳ مهرسان صفر | مقاومت بی‌حاصل و شکستی دوباره

  • کد خبر : 75854
  • 20 دی 1400 - 16:50
پیکان ۳ مهرسان صفر | مقاومت بی‌حاصل و شکستی دوباره
پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال زنان موفق شد مهرسان را شکست دهد و کماکان تیم چهارم جدول لیگ والیبال بانوان باقی بماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز برگزار شد و در تهران، مصاف تیم‌های زنان پیکان و مهرسان با برتری تیم ریشه دار پایتخت پایان یافت.

در مسابقه دو تیم تهرانی، مهرسان گرچه با تلاشی سزاوارانه برای نباختن یا حداقل اینگونه نباختن، جنگید اما در نهایت سه بر صفر برابر تیم والیبال بانوان پیکان شکست خورد.

چند نتیجه درخشان در نیم فصل نخست انتظارات را از مهرسان افزایش داد اما در ادامه راه، مهرسان به تنظیمات اولیه بازگشته و شکست پشت شکست برای این تیم از راه می‌رسد.

آیا باید از آن‌ها انتظار پیروزی بر پیکان را داشته باشیم؟ پیکان نیروی انسانی بهتری نسبت به مهرسان دارد اما از مهرسان این انتظار می‌رفت که حداقل یک ست از حریف بگیرد. (کاری که ورامین قعرنشین انجام داد)

پیکان در ست نخست، ۲۵ بر ۱۴ پیروز شد و اصلاً اجازه نداد که مهرسان به این تیم نزدیک شود. برخاستن مهرسان در ست‌های دوم و سوم، یک تلاش جذاب اما ناکافی بود.

مهرسان ست دوم را ۲۳ بر ۲۵ باخت و در ست سوم در حالی که تا پوئن ۲۴ پیش آمد شکست ۲۶ بر ۲۴ را پذیرفت و یک والیبالی می‌داند که شکست در دوست متوالی با اختلاف ۲ امتیازی چقدر دردناک است.

حالا پیکان با هدایت نیلوفر رشیدی با این برد ۲۷ امتیازی و همچنان تیم چهارم است و مهرسان؟ ۱۴ امتیازی در رده هفتم و با ۹ شکست در ۱۴ مسابقه.

شایان ذکر است شبنم امینی به عنوان بهترین بازیکن میدان از دیدگاه آژانس ورزش زنان ایران انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.