11
هفته هجدهم لیگ برتر والیبال زنان

پبروزی شیرین سایپا در اصفهان | روزهای خاکستری ذوب آهن

  • کد خبر : 76653
  • 07 بهمن 1400 - 19:06
پبروزی شیرین سایپا در اصفهان | روزهای خاکستری ذوب آهن
در مهم ترین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال زنان، امروز ذوب آهن در خانه مغلوب سایپا شد و در نتیجه، با رتبه دوم به پلی آف رفت. اتفاقی که ذوب آهن مایل به آن نبود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مرحله گروهی لیگ برتر والیبال بانوان امروز به اتمام رسید و بازی بزرگ نیم فصل در اصفهان با طعم صدرنشینی را سایپا از ذوب آهن اصفهان برد.

امروز در سالن ملت اصفهان، جدال دو تیم مدعی قهرمانی سایپا و ذوب آهن، تعیین کننده رتبه اول و دوم جدول در پایان مرحله گروهی بود و تلاش ذوب آهن برای پیروزی در خانه و بازگشت به صدر، شکست خورد.

در روز درخشان سایپا، تیم مریم هاشمی در 3 ست متوالی و با ارائه ای کم اشتباه پیروز میدان شد در حالی که پیش بینی می شد ذوب آهن روز سختی برای سایپا رقم بزند.

حانیه محتشمی پور والیبال بانوان سایپا

البته که ذوب آهن تلاش زیادی برای پیروزی در هر سه ست انجام داد اما در تقابل تیم های پرستاره، حرف اول و آخر را ضریب اشتباهات کمتر می زند و ذوب آهن در این زمینه، فاقد تمرکز کافی بود.

سایپا در ست نخست 25 بر 22 و در دو ست دیگر 25 بر 23 پیروز شد و این نتایج نشانگر برتری ذهنی سایپا بر ذوب آهن در لحظات سرنوشت ساز پایانی هر ست است.

شکست در این بازی از این نظر اتفاق ناگواری برای ذوب آهن است که این تیم را در نیمه نهایی، حریف باریج اسانس کاشان کرده است. همان تیمی که دو هفته قبل ذوب آهن را در کاشان 3 بر صفر شکست داد.

گاندوها در هفته های اخیر 2 شکست را پذیرا شده اند و تداوم این وضعیت نه تنها قهرمانی که حضور آنها در فینال را هم به خظر می اندازد.

ذوب آهن از نظر فنی وضعیتی روشن دارد و چیزی در این زمینه از حریفانش کم ندارد اما به نظر می رسد فریبا صادقی برای بازی های مهم آینده، باید روی بعد روانی تیمش متمرکز شود.

سایپا با 50 امتیاز و آمار خیره کننده 17 برد از 18 بازی به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی رفت و حریف پیکان شد. حریف تیمی که همین چند روز قبل آن را شکست داده بود.

تنها باخت سایپا در این فصل به بازی برابر همین تیم ذوب آهن باز می گردد: در روزهایی که ذوب آهن با ثبات بیشتری در میدان حاضر می شد.

مهسا صابری بازیکن باتجربه و تمام نشدنی والیبال ایران، به عنوان بهترین بازیکن این بازی از نگاه آژانس ورزش زنان ایران انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.