15
از نگاه آژانس ورزش زنان ایران

عاطفه احمدی ورزشکار برگزیده ماه دی شد

  • کد خبر : 76723
  • 10 بهمن 1400 - 10:14
عاطفه احمدی ورزشکار برگزیده ماه دی شد
عاطفه احمدی اسکی باز المپیکی ایران و نماینده ایران در المپیک زمستانی 2022 پکن، ورزشکار برگزیده ماه دی ورزش زنان ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فهرست برگزیدگان ماه دی 1400 ورزش زنان ایران اعلام و عاطفه احمدی به عنوان ورزشکار ماه ، عنوان سیمین را از آن خود کرد.

عاطفه احمدی به دلیل کسب سهمیه المپیک زمستانی 2022 پکن در رشته اسکی آلپاین در رقابت با 7 نامزد دیگر، ورزشکار برگزیده تشخیص داده شد.

نجمه خدمتی تیرانداز خوشنام المپیکی ایران مسئولیت اعلام نام ورزشکار برگزیده را بر عهده داشت که با اعلام نام عاطفه احمدی، به او تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

دیگر نامزدهای عنوان ورزشکار ماه دی ، مریم یوسفی از هندبال، آیتک سلامت از والیبال، فاطمه اسماعیلی از هاکی روی یخ، کیمیا رستمی از تنیس روی میز، فرشته اقتداری از اسکواش، رومینا تاجیک از بدمینتون و سارینا ساعدی از پرش سه گام بودند.

عنوان ورزشکار برگزیده ماه با خاطره زنده یاد سیمین صفامهر یکی از اولین دختران المپیکی ایران در المپیک 1964 توکیو به نام سیمین نامگذاری شده است.

مبینا نعمت زاده ، آینده ساز ماه دی

در بخش آینده سازان ماه دی ورزش زنان ایران که با عنوان “درنا” نامگذاری شده است 4 نامزد حضور داشتند که مبینا نعمت زاده از تکواندو عنوان برگزیده آینده سازان را کسب کرد.

زهرا شیدایی، ورزرشکار برتر ماه آذر و قهرمان طلایی تکواندو ایران ، نام مبینا نعمت زاده را به عنوان آینده ساز برگزیده اعلام کرد.

همچنین حدیثه رئوف از دوومیدانی، آنوشا مهدیان از شطرنج و فردوس فروغی از بدمینتون در فهرست نامزدهای این بخش حضور داشتند.

عنوان برگزیده آینده ساز ماه با خاطره زنده یاد درنا کاویانی کاراته کای نوجوان فقید تیم ملی به نام درنا نامگذاری شده است.

عنوان پروین برای فاطمه شعبان خمسه

عنوان مربی برتر ماه به نام پروین نامگذاری شده است و علت آن، یادمان مرحومه پروین رمضانی بنیانگذار تیم ملی فوتسال زنان ایران است.

هانیه رستمیان تیرانداز تپانچه ایران در المپیک 2020 توکیو مسئولیت اعلام نام مربی برگزیده ماه دی را بر عهده گرفت و نام یک مربی والیبال را اعلام کرد.

این عنوان در ماه دی 1400 به فاطمه شعبان خمسه سرمربی جوان تیم والیبال باریج اسانس کاشان رسید. او برای احراز عنوان پروین، 3 رقیب داشت.

فاطمه شریف از فوتسال و تیم نصر فردیس البرز، مهسا معتمدی از هندبال و تیم تاسیسات دریایی تهران و حمیده ایرانمنش سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری شهر بابک دیگر نامزدهای این بخش بودند.

تاسیسات دریایی ، تیم ماه شد

در بخش تیم برتر ماه دی 1400 ، تیم هندبال تاسیسات دریایی به دلیل نتایج درخشان و شاخص در این ماه در لیگ برتر هندبال زنان، به عنوان تیم برتر ماه انتخاب شد.

تیم های بحر و بر گستر هرمزگان در لیگ آب های آرام، سایپا در لیگ برتر والیبال و نصر فردیس در لیگ برتر فوتسال دیگر نامزدهای تیم ماه بودند.

بخش ویژه برگزیدگان ماه ورزش زنان ایران

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76723

شاید دوست داشته باشید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.