11
سرمربی تیم والیبال ذوب آهن:

کیفیت لیگ برتر نسبت به دوره های گذشته بهتر شده است

  • کد خبر : 76877
  • 11 بهمن 1400 - 17:17
کیفیت لیگ برتر نسبت به دوره های گذشته بهتر شده است
سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان این‌ که مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان با نظم و انضباط خوبی برگزار شد،گفت:کیفیت رقابت‌ها نسبت به سال‌های گذشته بهتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران،هفتم بهمن‌ماه با قرارگرفتن تیم ذوب‌آهن اصفهان در رتبه دوم جدول رده‌بندی (کسب 16 برد و 48 امتیاز) به پایان رسید.

فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به 10 تیمی شدن لیگ برتر سال 1400 گفت:فصل جاری لیگ برتر والیبال با کمی فشردگی برگزار شد.این اولین باری بود که دختران والیبالیست دو بازی در هفته را تجربه کردند.همین مسئله تا حدودی آسیب‌دیدگی بازیکنان را به همراه داشت.اما شاهد برگزاری مسابقات با کیفیت بالاتری بودیم و مشکل خاصی هم در نحوه برگزاری وجود نداشت.در مجموع بازی‌های مرحله مقدماتی با نظم و انضباط برگزار شد.

وی با اشاره به مرحله پلی‌آف لیگ برتر زنان افزود:به شخصه معتقد به برگزاری مرحله پلی‌آف به صورت رفت و برگشت هستم.چون در برگزاری به شیوه متمرکز تا حدودی شرایط برای تیم‌هایی که از مسافت دور به تهران می‌آیند با شرایط تیم‌هایی که مسافت نزدیک‌تری دارند یا در تهران مستقر هستند،یکسان نیست.در هر صورت این تصمیمی است که گرفته شده و ما هم از آن تبعیت می‌کنیم.

صادقی در ارزیابی عملکرد تیمش در مرحله مقدماتی گفت:خوب تمرین کردیم و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم اما فشردگی لیگ و بعد مسافت تاحدودی اذیت‌مان کرد تا جایی که در دور برگشت بیشتر به درمان آسیب‌دیدگی‌ها پرداختیم و کمتر توانستیم برای بازیکنان آسیب‌دیده تمرین برگزار کنیم.تمام تلاشمان این بود که بازیکنان مصدوم را به مرحله پلی‌آف برسانیم.

وی در واکنش به رقابت نزدیک تیمش با سایپا و قهرمان احتمالی لیگ برتر 1400 گفت:هیچ‌وقت نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.در حال حاضر هر سه تیم ذوب‌آهن،سایپا و باریج‌اسانس کاشان مدعی هستند.امیدوارم شاهد برگزاری رقابت‌های خوب و سالمی در مرحله پلی‌آف باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76877
  • نویسنده : مبینا میرزایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : فدراسیون والیبال

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.