9
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان

بوتا پارس ایرانیان ۱۰ هیئت رودان ۲ | برتری قاطع در کرج

  • کد خبر : 77123
  • 15 بهمن 1400 - 13:30
بوتا پارس ایرانیان ۱۰ هیئت رودان ۲ | برتری قاطع در کرج
تیم بوتا پارس ایرانیان در رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با نتیجه ۱۰ بر ۲ به سادگی تیم هیئت رودان را در مقابل خود برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در ادامه لیگ برتر فوتسال بانوان، در هفته چهاردهم تیم بوتا پارس ایرانیان با ۱۰ گل مقابل تیم فوتسال هیئت رودان به برتری رسید.

همانند بازی رفت در هرمزگان، هیئت رودان برابر بوتا پارس دو رقمی شد. آنها در هفته پایانی دور رفت مرحله گروهی هم 10 گل از تیم کرجی دریافت کرده بودند.

فاطمه ارژنگی بازیکن کهنه کار و همچنان ارزشمند و اثر بخش ۳ گل برای بوتا پارس به ثمر رساند. زینب مهدی خانی و مهسا نظری هر کدام ۲ گل و الهام عسگری، مبینا نعمانی و ندا نوردی گلزنان بوتا پارس ایرانیان در این بازی بودند.

بوتا پارس که با ۲۴ امتیاز در رده دوم گروه یک قرار داشت با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و با رتبه دوم به کار خود در مرحله گروهی پایان داد.

پالایش نفت آبادان که در این هفته استراحت داشت و هفته گذشته بازیهای خود را به پایان برده بود صدر جدول را با ۳۴ امتیاز در اختیار گرفت.

هیئت رودان هم با یک پله سقوط ، با ده امتیاز در رده ششم گروه یک قرار گرفت و تلخی یک شکست سنگین در زمین بوتا پارس، سبب شد این تیم در انتهای راه پایانی تلخ داشته باشد.

لیگ برتر فوتسال زنان 1400 با حضور ۱۴ تیم، در دو گروه برگزار شد. در هر گروه ۷ تیم حضور دارند و 4 تیم برتر وارد مرحله بعد می شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.