12
اوضاع نماینده چهار محال و بختیاری مساعد نیست

آمار ناامید کننده ملی پوشان شهرکرد : دریافت ۲۷‬ گل در ۲ بازی!

  • کد خبر : 77373
  • 18 بهمن 1400 - 11:20
آمار ناامید کننده ملی پوشان شهرکرد : دریافت ۲۷‬ گل در ۲ بازی!
تیم ملی پوشان شهرکرد در لیگ برتر فوتبال زنان وضعیت فاجعه باری را سپری می‌کند. آن‌ها در ۲ بازی در لیگ برتر فوتبال زنان ۲۷ گل دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” لیگ برتر فوتبال زنان هفته هشتم خود را پشت سر گذاشت و در این هفته، نگاه‌ها به سمت نتیجه عجیب دیدار ملی پوشان شهرکرد و خاتون بم دوخته شد.

در مسابقه‌ای که در ورزشگاه فجر بم برگزار شد تیم خاتون بم ۱۷ بر صفر تیم ملی پوشان شهرکرد را شکست داد. این یک نتیجه ناامیدکننده برای نماینده چهارمحال است.

این اولین بار و بر اساس یک اتفاق خاص نیست که ملی پوشان شهرکرد یک شکست شگفت‌انگیز را متحمل می‌شود. آنها در بازی قبل هم ۱۰ گل از سپاهان دریافت کرده بودند.

دریافت ۲۷ گل در ۲ بازی و همچنین نتایج ضعیف دیگر در بازی‌های پیش‌تر، سبب شده ملی پوشان شهرکرد به این موضوع متهم شود که با این سطح فنی، اعتبار نام لیگ برتر فوتبال زنان را زیر سؤال می‌برد.

با این وجود از شهرکرد خبر می‌رسد این تیم که امسال برای نخستین بار روانه لیگ برتر شده با مشکلات زیادی به ویژه در بخش مالی مواجه است.

در حقیقت، قسمت بد ماجرا نه برای این تیم، که برای نام شهرکرد است. تیمی که در 2 بازی چنین آماری ثبت کرده آشکارا دچار مشکلات اساسی ساختاری، مدیریتی و حمایتی است.

فوتبال زنان ایران در سطح لیگ برتر در سال‌های اخیر گهگاه با مواردی نظیر تیم ملی پوشان شهرکرد مواجه بوده است که این، حالی از شکاف طبقاتی بین تیم‌های حاضر در این مسابقات است.

فوتبال زنان در ایران برای رسیدن به لیگی یکپارچه و یک تیم ملی قدرتمند، همچنان مسیری دراز را در پیش رو دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.