9
درباره یک انتصاب

چرا حضور پگاه زنگنه برای تیم ملی کاراته مفید است؟

  • کد خبر : 77377
  • 18 بهمن 1400 - 11:37
چرا حضور پگاه زنگنه برای تیم ملی کاراته مفید است؟
پگاه زنگنه به عنوان مربی جدید تیم ملی کاراته زنان انتخاب شده تا کادر تیم ملی بزرگسالان با حضور او و فرخناز ارباب ، قوت بیشتری بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی زنان در تهران حضور یک چهره در کنار فرخناز ارباب در جایگاه ویژه مسابقات خودنمایی می کرد : پگاه زنگنه.

مدال آور کرمانشاهی کاراته ایران حالا مربی تیم ملی است و حضور او بار تجربی و فنی تیم ملی را افزایش می دهد و فرخناز ارباب، سرمربی تیم ملی بر این موضوع اذعان دارد.

پیش از ارباب، تیم ملی سمانه خوش قدم را به عنوان سرمربی و فاطمه قاسمی را به عنوان مربی با خود داشت اما با روی کار آمدن ارباب، تنهایی سرمربی در تیم ملی قابل لمس بود.

پگاه زنگنه یک چهره کاریزماتیک برای کاراته ایران است. حضور پرماجرای او در چند دوره بازی های آسیایی با یک مدال برنز و یک خداحافظی در اوج، ختم به خیر شد اما اکنون او بازگشته است.

اتفاق نظر درباره کارآمدی فنی پگاه زنگنه به ویژه در زمانی که تیم ملی کاراته پس از المپیک توکیو نیازمند اثبات خود است، یک عنصر موثر برای پیشبرد اهداف مربی تازه وارد است.

دلیل دیگر در مورد مفید بودن حضور پگاه زنگنه در تیم ملی ، مرتبط با تجربیات او به عنوان یک کاراته کا و ارتباط نزدیک ملی پوشان با اوست.

یک دوره دیگر از بازی های آسیایی برای زنگنه؟ بله. این بار در قامت یک مربی. موفق خواهد شد؟ کسی از آینده خبر ندارد اما نشانه ها، مثبت است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.