11
با اعلام تاریخ از سرگیری لیگ هندبال مشخص شد

وقفه ۳‬ ماهه تا شروع دوباره لیگ برتر هندبال زنان

  • کد خبر : 77768
  • 22 بهمن 1400 - 19:30
وقفه ۳‬ ماهه تا شروع دوباره لیگ برتر هندبال زنان
وقفه ۳‬ ماهه تا شروع دوباره لیگ برتر هندبال زنان خبری ناگوار برای باشگاه‌های لیگ برتری است. این تأخیر به دلیل مسابقات تیم‌های ملی پایه صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال زنان، از دهه سوم فروردین سال ۱۴۰۱ از سرگرفته خواهد شد. و بدین ترتیب وقفه سه ماهه در لیگ ایجاد میشود.

آخرین مرحله دور رفت لیگ برتر زنان ۲۸ دی به پایان رسید و پیش از آن، به صورت متمرکز و از دهم آبان، با حضور هشت تیم آغاز شد.

مرحله دوم دور رفت این مسابقات نیز با دو ماه وقفه و از دهم دی از سر گرفته شد. علت این وقفه نیز برگزاری اردوهای تیم ملی زنان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا بود.

این وقفه به دلیل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا دختران جوان و نوجوان و همچنین برگزاری اردوها است. این مسابقات قرار است در بخش جوانان از ۱۶ تا ۲۲ اسفند و در بخش نوجوانان از ۲۷ اسفند تا ۷ فروردین در آلماتی قزاقستان انجام شود.

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در خصوص مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان گفت: به باشگاه‌ها نامه زدیم که این مسابقات دهه سوم فروردین از سر گرفته خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد : البته این درصورتی است که مسابقات قهرمانی آسیا دختران جوان و نوجوان در همین تاریخ‌های تعیین شده انجام شود و تغییر نکند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.