17

به بهانه بازگشت ذوب آهن به هندبال ؛ سبز خوش رنگ!

  • کد خبر : 7783
  • 06 مرداد 1397 - 18:13
به بهانه بازگشت ذوب آهن به هندبال ؛ سبز خوش رنگ!

تلاش های فدراسیون هندبال برای متقاعد کردن ذوب آهن به بازگشت به عرصه هندبال بانوان نتیجه داد و ذوب آهن ، تیم دوست داشتنی و جذاب لیگ برتر هندبال بانوان دوباره به لیگ خلوت اما داغ هندبال ایران بازگشته است.

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس : دو سال قبل ، زمانی که ذوب آهن عطای تیمداری در هندبال بانوان را به لقایش بخشید ، هیچ کس متوجه شخصیتی که از لیگ هندبال کم می شد و به خاطره ها می پیوست نبود.

فقدان یک تیم در یک دوره مسابقاتی ، معمولا خیلی زود فراموش می شود اما در مورد ذوب آهن چنین نبود. خروج هر تیم صنعتی از عرصه ورزش ، ضربه ای کاری به پیکره آن است و هندبال ، این را با تمام وجود لمس کرد.

آن ها دورانی سراسر افتخار را تجربه کرده اند و نام آن ها حتی برای حریفانشان هم افتخار و عزت به همراه می آورد. با انبوهی از بازیکنان طراز اول ؛ همان ها که در دوران بی رسانگی می درخشیدند ، ذوب آهن چهره ای محترمانه در تاریخ لیگ برتر هندبال زنان ایران دارد.

حضور دوباره آن ها ، با هر شکل و شمایل و بودجه ای ، جلوه ای حرفه ای به لیگ برتر هندبال می بخشد. سبز خوش رنگ لیگ برتر ، شاید یارای مقاومت در برابر پرستاره ها را نداشته باشد اما حتی وجود نام ذوب آهن در این لیگ به خودی خود کفایت می کند.

حالا با بازگشت ذوب آهن به هندبال ، رقیب زردپوش در اصفهان تنها نیست. ممارست اصفهانی در هندبال ، آن ها را در موقعیت ویژه ای قرار داده و در این موقعیت خاص، نقش ذوب آهن ، با گذشته اغوا کننده غیر قابل انکار است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.