9
نیمه نهایی لیگ دسته اول والیبال زنان

سریک گنبد و علی‌ بابا اصفهان به لیگ برتر والیبال بانوان صعود کردند

  • کد خبر : 77840
  • 23 بهمن 1400 - 21:17
سریک گنبد و علی‌ بابا اصفهان به لیگ برتر والیبال بانوان صعود کردند
تیم‌های سریک گنبد و علی‌بابا اصفهان با پیروزی بر حریفان در نیمه نهایی مسابقات دسته اول والیبال زنان، به لیگ برتر والیبال بانوان صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، مرحله نیمه‌ نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دسته یک زنان امروز امروز شنبه 23 بهمن با دو دیدار در سالن آیت‌ الله خاتمی اردکان به انجام رسید.

در نخستین مسابقه نیمه نهایی در یک بازی دیدنی و نفس گیر، تیم علی‌ بابا اصفهان 3 بر 2 برابر تیم  موحم فریدونکنار به پیروزی رسید و راهی دیدار پایانی شد و جواز لیگ برتر را هم به دست آورد.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم‌های سریک گنبد و ستارگان درخشان تربت به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده گنبد با شکست سه بر صفر حریف به دیدار نهایی راه یافت.

بدین ترتیب تیم‌های سریک گنبد و علی‌بابا اصفهان به عنوان تیم‌های برتر سال 1400 لیگ دسته یک زنان سهمیه لیگ برتر سال 1401 بانوان را به دست آوردند.

دیدارهای نهایی و رده بندی این مسابقات یکشنبه 24 بهمن‌ در یزد برگزار می شود.دو تیم موحم فریدون‌کنار و ستارگان درخشان تربت از ساعت 11 برای کسب مقام سوم با هم دیدار می کنند در حالی که از روحیه خوبی برخوردار نیستند.

همچنین از ساعت 14 تیم‌های علی‌ بابا اصفهان و سریک گنبد برای کسب عنوان قهرمانی باهم روبرو خواهند شد و شیرینی صعود به لیگ برتر در کالبد دو تیم جاری است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.