8
گفتگو با سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 18 سال

آزمون: زمان کمی برای آماده‌سازی داریم | هدفمان حضوری پرقدرت در آسیا است

  • کد خبر : 77921
  • 24 بهمن 1400 - 11:31
آزمون: زمان کمی برای آماده‌سازی داریم | هدفمان حضوری پرقدرت در آسیا است
سرمربی تیم ملی دختران زیر 18 سال ایران اعلام کرد، که فرصت کمی برای استعدادیابی و انتخاب بازیکنان و آماده سازی انان وجود داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” اردوی آماده سازی تیم ملی زیر18 سال از روز 20 بهمن ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شد و این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و نوجوان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال گفت: اولین اردوی آماده سازی پس از تعطیلی 7 ماهه، در مرکز ملی فوتبال آغاز شد تا بازیکنان تمرینات خود را جهت شرکت در تورنمنت کافا برگزار کنند.

او ادامه داد: پس از انجام تست PCR و مثبت شدن تست چند بازیکن، ملی پوشان را قرنطینه کرده و بازیکنان درگیر به ویروس را به شهرهایشان اعزام کردیم.

سرمربی تیم ملی زیر 18 سال گفت: تمرینات در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد تا بتوانیم میزان آمادگی ملی پوشان را ارزیابی کرده و برای شرکت در تورنمنت کافا برنامه ریزی کنیم.

آزمون افزود: همانطور که می دانید فرصتی برای استعدادیابی و انتخاب بازیکنان نداشتیم برهمین اساس نفراتی که برای تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان به کافا اعزام شده بودند در کنار بازیکنان جوان را به اردو دعوت کردیم.

او در ادامه اضافه کرد: کار بسیار سخت است. چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا رده های سنی را تغییر داده و اکنون با رده سنی زیر18 سال باید در مسابقات حضور یابیم. تعدادی از بازیکنان باکیفیت که در رده سنی زیر 19 سال بودند را نمی توانیم استفاده کنیم.

سرمربی تاکید کرد: بر همین اساس حضور در تورنمنت های کافا و مسابقات دوستانه به ما کمک می کندد تا بازیکنان را شناسایی و آنها را پرورش دهیم.

مریم آزمون گفت: امیدواریم بتوانیم در سال آینده استعدادیابی خوبی در سطح جوانان داشته باشیم تا برای دور اول مقدماتی که اسفند ماه سال 1401 برگزار می شود، بازیکنان آماده ای در اختیار داشته باشیم. در واقع هدفمان حضوری پرقدرت در رقابتهای مقدماتی آسیا است.

 او در ادامه ذکر کرد:به دلیل برگزاری رقابتهای لیگ برتر و دسته اول به صورت همزمان و فشردگی زمان، مجبوریم که اردوی های کوتاه مدت برگزار کنیم.

سرمربی تیم تمی همچنین گفت: همین امر کار را برای ما سخت می کند چرا که بازیکنان خوب خود را در اختیار نداریم و به جهت شرایط کرونا این رفت و آمد برای بازیکنان ریسک بالایی دارد اما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا تیم آماده ای برای تورنمنت کافا اعزام کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.