5
گفتگو با سرمربی حفاری و تیم ملی

سلیمانی : به دنبال جوانگرایی در تیم ملی فوتسال هستیم

  • کد خبر : 78135
  • 25 بهمن 1400 - 22:20
سلیمانی : به دنبال جوانگرایی در تیم ملی فوتسال هستیم
فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال و تیم حفاری خوزستان درباره وضعیت تیمش و البته حال و حوای تیم ملی سخن گفت و تاکید کرد تیم ملی فوتسال به سوی جوانگرایی خواهد رفت.

فروزان سلیمانی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان ”عنوان کرد:متاسفانه در دو هفته گذشته بازیکنان تیممان کرونا داشتند و شرایط سختی را گذراندیم حتی تمرین خوبی نداشتیم.

او ادامه داد: از شرایط مسابقه دور بودیم و از لحاظ بدنی آنچنان آماده نبودیم،اما به ناچار بازی کردیم و خداراشکر بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری ادامه داد: متاسفانه دروازه بان اول و دوممان مصدوم بودند و مجبور شدیم از دروازه بان سوممان استفاده کنیم.طاهره مهدی پور که رباط پاره کرده بود تحت درمان است و ان شاالله به زودی به میادین بر می گردد.

وی در خصوص مرحله پلی آف اظهار داشت:رقیب ما در پلی آف تیم خوب بوتا پارس است و امیدوارم از لحاظ آمادگی بدنی به بالاترین سطح ممکن برسیم. هدف اول ما حضور در چهار تیم برتر پلی آف است و بعد به قهرمانی فکر می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص شرایط تیم ملی گفت:اردو های تدارکاتی تیم ملی به زودی شروع می شود و دو بازی با تیم ملی روسیه را پیش رو داریم.ان شاالله بازی خوبی داشته باشیم اما فرصت آماده سازی تیم ملی برای این مسابقات کم است.

فروزان سلیمانی خاطرنشان کرد: شخصا تمایل نداشتم که الان با تیم روسیه بازی کنیم زیرا آنها قهرمان بانوان جهانند،همچنین لیگ برتر و آماده سازی بازیکن ها برای پلی آف کار ما ر ا سخت تر می کند.

ویدر خصوص جوانگرایی در تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر بازیکن های جدید زیادی به تیم ملی دعوت شده اند. من برای بازیکن های قدیمی و افتخارات زیادی که به دست آوردند احترام زیادی قائلم، اما باید بازیکن های جدیدی در تیم ملی باشند تا شاکله جدید این تیم شکل گیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.