9
دیدار معوقه از لیگ برتر فوتسال زنان

پیروزی حفاری در اصفهان با درخشش خواهران پاپی

  • کد خبر : 78140
  • 26 بهمن 1400 - 9:07
پیروزی حفاری در اصفهان با درخشش خواهران پاپی
در دیداری معوقه از لیگ برتر فوتسال زنان و از گروه یک ، تیم فوتسال حفاری خوزستان با درخشش خواهران پاپی برابر هیئت فوتبال اصفهان پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در دیداری معوقه از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان از گروه دوم، تیم حفاری خوزستان از سد هیئت فوتبال اصفهان عبور کرد.

این دیدار ظهر دوشنبه 25 بهمن در سالن امان علی (ع) اصفهان برگزار شد و تیم حفاری که با پیش از این با مشکل اساسی در ابتلای بازیکنان به کرونا مواجه بود به اصفهان سفر کرد و میزبان قعرنشین را شکست داد.

نیمه ی اول بازی شرایط برابری داشت دو تیم به یک اندازه تلاش می کردند و گل اول بازی توسط راضیه پرسه برای تیم هیئت اصفهان به ثمر رسید.

گل اول حفاری خوزستان را زینب میررضایی وارد دروازه اصفهان کرد. در اوخر نیمه اول تیم حفاری موقعیت گل زیادی ایجاد کرد اما این نیمه در نهایت با نتیجه مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز حفاری موقعیت بیشتری داشت و در نهایت دومین گل این تیم توسط سحر پاپی بازیکن اهل اندیمشک تیم حفاری خوزستان به ثمر رسید.

ادامه بازی با تداوم حملات شاگردان فروزان سلیمانی و مقاومت هیئت فوتبال اصفهان همراه بود اما در نهایت فاطمه پاپی همانند خواهرش موفق به گلزنی برای حفاری شد.

چند دقیقه بعد ام کلثوم اسماعیل زاده بازیکن تیم اصفهان روی ریباند گل به خودی زد تا بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود تیم فوتسال زنان حفاری ادامه پیدا کند.

تنها چند دقیقه لازم بود که روی اشتباه تیم هیئت اصفهان این تیم گل پنجم را دریافت کند. سحر پاپی زننده گل دیگری در دقایق پایانی بازی بود گرچه نازنین استکی فر پیش از سوت پایان، دومین گل هیئت اصفهان را به ثمر رساند.

بدین ترتیب حفاری خوزستان با عبور از کرونا، در روز خوش خواهران پاپی 5 بر 2 پیروز شد و در رده سوم جدول گروه یک باقی ماند. هیئت فوتبال اصفهان نیز با این شکست، به کار خود در لیگ 1400 پایان داد و در گروه دوم، هفتم و آخر شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.