13

دومین مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال برگزار شد/ پالایش نفت – سپیدرود در هفته اول

  • کد خبر : 7829
  • 08 مرداد 1397 - 20:07
دومین مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال برگزار شد/ پالایش نفت – سپیدرود در هفته اول

پس از انصراف چند تیم در هفته های اخیر وجایگزین شدن تیم‌های جدید مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال برای دومین بار برگزار شد؛ در مهم‌ترین بازی هفته اول سپیدرود تهران یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی باید در تهران به مصاف پالایش نفت آبادان رود.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس” مراسم قرعه کشی فوتسال بانوان در محل سازمان لیگ فوتسال برای دومین بار برگزار شد، علت تجدید قرعه کشی انصراف چند تیم و ورود تیم های جدید به جدول مسابقات بود، در مراسم قرعه کشی امروز همانطور که پیش بینی می‌شد  نمایندگان همه تیم‌ها حضور نداشتند و تنها نمایندگان تیم های پالایش نفت آبادان، سپید رود تهران، شهرداری رشت، دریژنو فرخ شهر و هیات فوتبال خراسان رضوی حاضر بودند، هفت تیم  غایب نیابت حضورشان را به کمیته فوتسال داده بودند.

تیم های نگین شبنم تهران و متین فرخ شهر نیز در این جلسه به طور رسمی به سپید رود تهران و دریژنو فرخ شهر نغییر نام دادند. نمایندگان تیم های حفاری خوزستان و دو تیم شیرازی پارس آرا و پویندگان صنعت باز هم غیبت خود در قرعه کشی اول را تکرار کردند.

در این جلسه شهرزاد نصیری مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان توضیحات درمورد ساز و کار برگزاری مسابقات وعلت تعویق رقابت‌ها از 5 مرداد به 12 واز 12 به 19 مرداد ارائه کرد ونمایندگان تیم‌ها به بیان نظرات خود در خصوص وضعیت لیگ و کم وکاستی ها و نقاط قوت و ضعف پرداختند.

براساس مصوبات امروز روز پنجشنبه  آخرین فرصت برای ثبت قراردادها در سامانه سازمان لیگ است و روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده صدور کارت و بررسی مدارک بازیکنان انجام خواهد شد براین اساس رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه 19 مرداد به طور همزمان با برگزاری 6 مسابقه آغاز خواهد شد که مهم‌ترین مسابقه هفته اول رویارویی تیم های سپیدرود تهران و پالایش نفت آبادان در تهران خواهد بود.

این جذاب ترین و شگفت انگیز ترین شروع برای لیگ برتر خواهد بود. در یک سوی میدان تیم مدعی قهرمانی امسال با انبوهی از ستاره و در سوی مقابل قهرمان دوره گذشته که البته سایه ای از تیم قهرمان از آن باقی مانده. بدین ترتیب سارا شیربیگی ، نسترن مقیمی ، فززانه توسلی و حالا آرزو صدقیانی زاده خیلی زودتر از آن چه تصور می شد مقابل تیم سابقشان قرار می گیرند.

از جمله موارد مطرح شده در جلسه امروز لزوم به‌کار گیری مسئول رسانه توسط هرتیم بود تا از این طریق به انعکاس رویدادها و اخبار تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال  کمک قابل توجهی شود همچنین برنظم برگزاری مسابقات و ارسال فیلم بازی ها در اسرع وقت به کمیته فوتسال تاکید شد.

برنامه هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

مس دختران کویر کرمان_ نامی‌نو اصفهان

استقلال ساری_ دریژنو فرخ شهر

پویندگان صنعت فجر شیراز_ هیئت فوتبال خراسان رضوی

ملی حفاری ایران_ مس رفسنجان

سپیدرود تهران_ پالایش نفت آبادان

پارس اراء شیراز_ شهرداری رشت

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.