8
غیبت در اردوی تیم ملی و بازی دوستانه

مصدومیت؛ علت غیبت سارا شیربیگی در تیم ملی فوتسال

  • کد خبر : 78532
  • 29 بهمن 1400 - 17:08
مصدومیت؛ علت غیبت سارا شیربیگی در تیم ملی فوتسال
سارا شیربیگی بهترین گلزن فصول اخیر لیگ برتر فوتسال زنان قادر به همراهی تیم ملی در دیدارهای دوستانه برابر روسیه نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” اردوی تیم ملی فوتسال زنان برای 2 بازی دوستانه با روسیه گشایش یافته اما سارا شیربیگی در این اردو حضور ندارد.

با وجود این که نام او در میان دعوت شدگان قرار داشت، اما او در اردو حضور پیدا نکرد و اکنون مشخص شده، آسیب دیدگی مانع حضور گلزن ایران در اردو و بازی با روس ها است.

سارا شیربیگی در پاسخ به سوالی درباره غیبتش در اردوی ملی به آژانس ورزش زنان ایران گفت: پس از بازگشت از مسابقات کافا در تاجیکستان، ورم پای من که حاصل مصدومیت قدیمی ام است بیشتر شد به طوری که مجبور شدم فیزیوتراپی کنم تا مانع تشدید مصدومیت شوم.

او ادامه داد: موضوع آسیب دیدگی ام را به باشگاه اطلاع دادم و کادر تیم ملی از طریق باشگاه، در جریان این آسیب قرار دارد. شرایط جسمانی من طوری نیست که قادر به حضور در این دو بازی باشم.

بازیکن تیم نصر فردیس ادامه داد: در یکی دو فصل اخیر با آسیب دیدگی مواجه بوده ام و وضعیتم به گونه ای نیست که بخواهم ریسک کنم. نیاز به فرصت برای بهبودی نسبی دارم و باید با این مصدومیت مدارا کنم.

شیربیگی در پاسخ به این سوال که با وجود مصدومیت کنونی چرا با تیم ملی به مسابقات کافا رفته گفت : مسابقات تاجیکستان رقابت کم فشاری بود و از طرفی می خواستم وضعیت خودم را محک بزنم اما این تصمیم درستی نبود و باعث تشدید مصدومیتم شد.

ملی پوش باسابقه و همچنان گلزن ایران، مدتی طولانی است که درگیر مصدومیت است و عقیده دارد رسیدن او به سطح آمادگی  کامل، به زمان بیشتری محتاج است.

با غیبت شیربیگی و نبود چند بازیکن دیگر در ترکیب ایران در دو بازی دوستانه با روسیه، احتمال می رود فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی با کمبود مهره مواجه شود.

این در حالی است که فروزان سلیمانی هفته گذشته به آی دبلیو اسپورتس گفته بود که تمایلی به رویارویی با روسیه در این مقطع زمانی نداشته است اما بازی با روس ها، یک بازی “از قبل برنامه ریزی شده” است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.