9
در دومین انتخابی درون اردوی مشخص شد

خواهران منصوریان و آرزو سلیمی، اردونشینان تیم ملی ووشو

  • کد خبر : 78579
  • 30 بهمن 1400 - 13:20
خواهران منصوریان و آرزو سلیمی، اردونشینان تیم ملی ووشو
اردوی تیم ملی ووشو زنان وارد مرحله جدیدی شده است. با برگزاری دومین رقابت درون اردویی حالا هر سه خواهر منصوریان به اضافه آرزو سلیمی در اردو مانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دومین رقابت انتخابی درون اردوی تیم ملی ووشو زنان امروز در تهران برگزار و مشخص شد که ۴ ووشوکار در اردو باقی مانده‌اند.

۳ نفر از این جمع ۴ نفره را خواهران منصوریان تشکیل می‌دهند. الهه، شهربانو و سهیلا منصوریان به همراه آرزو سلیمی 4 نفری هستند که وارد آخرین رقابت درون اردویی خواهند شد.

سلطه خواهران منصوریان بر ووشو ایران در بخش ساندا ادامه دارد و ژن مبارزه در وجود سه خواهر، آنها را در موقعیتی متمایز و کماکان بی رقیب در تیم ملی قرار داده است.

امروز الهه منصوریان و آرزو سلیمی به ترتیب با برتری مقابل سوگند سینکایی و حنانه رستمی به عنوان دو ملی‌پوش نهایی در وزن ۵۲- کیلوگرم در اردوی تیم ملی تا اعزام به بازی‌های آسیایی و انتخابی نهایی شناخته شدند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز شهربانو و سهیلا منصوریان با برتری مقابل صدیقه دریایی و محنا رحیمی نیز دو ملی‌پوش نهایی این وزن نام گرفتند.

نفرات فوق تا پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی و برگزاری انتخابی پایانی، در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت. در هر وزن یک نفر به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود و رقابت دو خواهر در وزن منهای ۶۰ کیلو جالب توجه است.

در بازی‌های آسیایی جاکارتا، الهه منصوریان و شهربانو منصوریان نمایندگان ایران بودند و هر دو تلاش می‌کنند بار دیگر در هانگژو حاضر باشند که محتمل نیز به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.