10
دور رفت لیگ چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان

فرهان ملارد در خانه برابر نصر فردیس شکست خورد

  • کد خبر : 79042
  • 13 اسفند 1400 - 12:57
فرهان ملارد در خانه برابر نصر فردیس شکست خورد
در یکی از دیدارهای دور رفت لیگ چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان، تیم فوتسال فرهان ملارد در خانه برابر نصر فردیس شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال زنان امروز برگزار شد و در ملارد، تیم فرهان ملارد مغلوب نصر فردیس البرز شد.

در این بازی تیم تحت رهبری فاطمه شریف توانست رقیب خود را با حساب 3 بر یک شکست دهد و گام بلندی برای حضور در میان چهار تیم نیمه نهایی بردارد.

مهتاب بنایی بازیکن بااخلاق و اثربخش نصر در این بازی برای تیمش گلزنی کرد و نسترن مقیمی بازیکن کلیدی نصر که حضورش در میدان برای هر تیمی نعمت است، یک گل به ثمر رساند.

نام سارا شیربیگی نیز امروز در فهرست گلزنان ثبت شد. گلزن تازه از بند مصدومیت رها شده نصر هم امروز پایش به گل باز شد گرچه او هنوز هم در حال سپری کردن دوره نقاهت است و سارای صد در صد آماده ای در لیگ نیست.

فرهان ملارد همان تیمی است که پرونده حضور غیرقانونی آن در لیگ برتر مطرح شده بود و بدون حضور در لیگ دسته اول، وارد لیگ برتر شده است.

این تیم امروز به نحو سوال برانگیزی با نام هیئت فوتبال ملارد وارد میدان شد. حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال با آیین نامه های نحوه شرکت در لیگ برتر متناقض است و سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون فوتبال ایران در این باره سکوت کرده اند.

دور برگشت این مرحله جمعه 20 اسفند برگزار می شود تا تکلیف تیم های راه یافته به نیمه نهایی مشخص شود.

تیم های حاضر در یک چهارم نهایی، 4 تیم برتر گروه های 2 گانه لیگ برتر فوتسال بانوان 1400 بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.