9
دور رفت لیگ چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان

پویندگان شیراز در خانه برابر پیکان لِه شد

  • کد خبر : 79043
  • 13 اسفند 1400 - 12:43
پویندگان شیراز در خانه برابر پیکان لِه شد
در دور رفت لیگ چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان پیکان در شیراز کار سختی در پیش نداشت و در آسان ترین مسابقه پلی آف، پویندگان را مغلوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال زنان امروز برگزار شد و در شیراز، تیم پویندگان این شهر برابر پیکان تهران تن به شکستی سنگین داد.

در این بازی که در سالن ابوالفتحی شیراز برگزار شد تلاش تیم تحت رهبری نجمه برزگر برای متوقف کردن پیکان موفق نبود و این دیدار را پیکان با برتری قاطع 8 بر صفر  به سود خود خاتمه داد.

سحر زمانی بازیکن آماده این فصل پیکان که پیش از این در مس رفسنجان بازی مر کرد به همراه نسیمه غلامی هر کدام 2 گل به ثمنر رساندند.

فرشته خسروی، یاسمن پاکجو، فاطمه رحمتی و سپیده زرین راد دیگر گلزنان تیم فوتسال بانوان پیکان بودند.پیکان در این بازی در هر نیمه 4 گل به ثمر رساند و در زمین حریف، کار را یکسره کرد.

برتری فنی پیکان بر پویندگان پیش از این بازی هم قابل پیش بینی بود و پویندگان به عنوان کم شانس ترین تیم این مرحله قدم به پلی آف گذاشت.

با این اوصاف باید دید پویندگان اصلا برای بازی برگشت به تهران سفر می کند یا خیر. حضور در این مرحله برای پویندگان یک پیروزی محسوب می شود.

تیم های شیرازی حاضر در لیگ برتر فوتسال زنان امسال کما فی السابق مشکلاف فراوانی داشته اند. دور برگشت این مرحله جمعه 20 اسفند برگزار می شود تا تکلیف تیم های راه یافته به نیمه نهایی مشخص شود.

تیم های حاضر در یک چهارم نهایی، 4 تیم برتر گروه های 2 گانه لیگ برتر فوتسال بانوان 1400 بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.