10
نظرات سرمربی مس رفسنجان پس از پیروزی در پلی آف

رضایی : برای شکست آبادان هم قسم شده بودیم | داوری “افتضاح” بود

  • کد خبر : 79090
  • 13 اسفند 1400 - 17:30
رضایی : برای شکست آبادان هم قسم شده بودیم | داوری “افتضاح” بود
عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان از اتحاد تیمش برای شکست نفت آبادان سخن گفت و تاکید کرد نتایج مرحله گروهی به تیمش برخورده بود.

عاطفه رضایی در گفتگو با پایگاه خبری “دختران قهرمان” در خصوص پیروزی تیمش برابر پالایش نفت آبادان در پلی آف لیگ برتر فوتسال زنان اظهار داشت: می‌دانستیم چیزی برای از دست دادن نداریم متحد و هم‌قسم شدیم که به نیمه نهایی برسیم که بخشی از این مسیر، امروز طی شد.

وی افزود: پالایش نفت آبادان تیم قدرتمندی است و بازی پایاپایی داشتیم. با هوشیاری از دو گلی که در نیمه نخست زدیم دفاع کردیم. فشار زیادی را متحمل شدیم اما اراده مس، پیروزی را برای ما به ارمغان آورد.

سرمربی مس ادامه داد: نتایج دور گروهی باعث شد به بازیکنان ما بربخورد. ما بازی‌های بزرگ را واگذار کرده بودیم و این، خواسته ما بود که متحد شویم و از اعتبار باشگاه مس رفسنجان و آبرویمان دفاع کنیم و این، برای ما آغاز راهی تازه است.


رضایی با تمجید از بازیکنانش گفت: با وجود این که مصدومیت، کمابیش تیم ما را تحت فشار گذاشته بود اما توانستیم همه نفرات را به بازی امروز برسانیم. می دانیم که کار تمام نشده و باید برای بازی برگشت آماده شویم.

وی با انتقاد از نحوه قضاوت این بازی، داوری را “افتضاح” خواند و گفت: قضاوت این بازی در حد محلات بود و نه چنین بازی حساسی از لیگ برتر. سوت‌ها عمدتاً اشتباه بود و تیم ما در ۱۰ دقیقه پایان بازی، پنج خطا شد.

عاطفه رضایی همچنین با انتقاد شدید از رفتار نماینده بازی گفت: رفتار نماینده زننده بود و او قصد داشت ضعف داوری بازی را با رفتارهای زشت و برخوردهای بی‌محابا بپوشاند. چنین رفتاری درشان فوتسال ایران نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.