6
با اعلام رسمی باشگاه

استقلال رسما وارد تیمداری در فوتبال زنان شد

  • کد خبر : 79214
  • 17 اسفند 1400 - 10:00
استقلال رسما وارد تیمداری در فوتبال زنان شد
باشگاه استقلال تهران اعلام کرد از فصل آینده در فوتبال زنان تیمداری خواهد کرد. این تصمیم پس از آن اعلام شد که وزیر ورزش، ورود سرخابی‌ها به ورزش زنان را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” باشگاه استقلال تهران دوشنبه شب اعلام کرد از فصل آینده در لیگ فوتبال زنان تیمداری خواهد کرد.

در بیانیه این باشگاه آمده است که باشگاه استقلال با حکم آجورلو مدیر عامل این باشگاه، لیلا سادات محمدیان را مأمور تشکیل تیم فوتبال زنان استقلال کرده است.

استقلال ساعتی پس از این که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به مردم خواستار ورود دو باشگاه به ورزش زنان شد، این خبر را اعلام کرد.

البته استقلال پیش از این هم تیم فوتبال زنان داشته است اما این تیم سال‌ها پیش در پی بروز حواشی خاص آن زمان، منحل شد و استقلال در دوران جدید لیگ فوتبال زنان تیمی نداشته است.

باید دید آیا سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به جایگاه و اعتبار استقلال، به طور مستقیم به این باشگاه اجازه ورود به لیگ برتر ۱۴۰۱ را می‌دهد و یا این تیم نیز همانند هر تیم دیگری باید در لیگ یک شرکت کند.

باشگاه پرسپولیس نیز احتمالاً به زودی وارد فوتبال زنان خواهد شد. البته وزیر ورزش در درخواستش در مراسم دیشب از عبارت فوتبال زنان استفاده نکرد و کلمه تیمداری را به کار برد که می‌تواند معنای ورود به هر رشته‌ای در ورزش زنان را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.