5
در مسابقات هندبال جوانان دختر آسیا رخ داد

پیروزی دختران هندبال برابر هند | چشمک به سهمیه جهانی

  • کد خبر : 79362
  • 19 اسفند 1400 - 18:23
پیروزی دختران هندبال برابر هند | چشمک به سهمیه جهانی
در مسابقات هندبال جوانان دختر آسیا امروز ایران برابر هند به پیروزی رسید. این پیروزی، ایران را به حوالی سهمیه جهانی رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران امروز در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا هند را شکست داد.

در این مسابقات که در آلماتی قزاقستان برگزار می شود ایران امروز در یک بازی پرگل توانست 42 بر 37 حریف خود را شکست داده و اولین پیروزی خود را دشت کند.

در مسابقه ای که ایران نیمه نخست را 21 بر 16 به سود خود پایان داد، حفظ برتری در نیمه دوم کار آسانی نبود اما به لطف بازیخوانی کادر فنی و حفظ تمرکز بازیکنان محقق شد.

این برد از این نظر دارای اهمیت ویژه ای است که هند تیمی بود که در دیدار اول خود برابر تیم مدعی ازبکستان به پیروزی رسید و اکنون پیروزی ایران، به معنای رسیدن به حوالی سهمیه جهانی است.

از میان 5 تیمی که در مسابقات جوانان آسیا حضور دارند 2 تیم به مسابقات جهانی جوانان در اسلوونی صعود می کنند و اکنون ایران با برتری بر هند به صعود امیدوار شده است.

نخستین دیدار ایران در این مسابقات با شکست دختران هندبالیست برابر قزاقستان همراه بود. ایران دو بازی دیگر برابر تایلند و ازبکستان در پیش دارد و 2 پیروزی ایران را جهانی خواهد کرد.

دیدار بعدی ملی‌پوشان ایران روز ۲۱ اسفند از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران در برابر تایلند برگزار خواهد شد.

هدایت تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران بر عهده غلامعلی اکبرآبادی از مربیان کارکشته هندبال پایه ایران است و مهسا معتمدی و زهرا احمدی نیا کمک های او هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.