10
تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی

پیروزی دختران جوان برابر ازبکستان با تک گل زندی

  • کد خبر : 79400
  • 20 اسفند 1400 - 18:03
پیروزی دختران جوان برابر ازبکستان با تک گل زندی
تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت کافا یا آسیای مرکزی از سد ازبکستان گذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات فوتبال آسیای مرکزی در رده سنی جوانان به میزبانی دوشنبه تاجیکستان آغاز شد و ایران در اولین گام ازبکستان را شکست داد.

تیم جوانان ایران که هدایت آن را مریم آزمون در دست دارد امروز در دوشنبه با تک گل دقیقه ۳۳ نگین زندی بازیکن ایذه‌ای تیم خاتون بم برابر ازبکستان به برتری رسید.

پیروزی ایران می‌توانست پرگل‌تر باشد اما دختران ایران چند موقعیت گلزنی را از دست دادند. همچنین گل رکسانا معصومی نیز مردود اعلام شد.

ازبکستان در پی اخراج دو بازیکن خود در این بازی، ۹ نفره بازی را به پایان رساند و تحت فشار بود.

آزمون: می‌توانستیم با اختلاف برنده بازی باشیم

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال، پس از پیروزی شاگردانش گفت: توانستیم دل همه فوتبالی‌ها و غیر فوتبالی‌ها را شاد کنیم. انتظارشان این بود که بچه‌های ما مقابل ازبکستان نتیجه خوب بگیرند.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. تمام مواردی که کادر فنی از آنها خواسته بود را در زمین بازی اجرا کردند. البته باید بگویم پتانسیل ما بیشتر از این بود. با فاصله ۴ گل می‌توانستیم ازبکستان را ببریم. آنها ۹ نفره شدند و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. داور آفساید به نفع ازبک‌ها می‌گرفت و در واقع ۲ گل ما را مردود اعلام کرد.

آزمون افزود: اولین گام که مهم‌ترین گام بود را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. خوشحالم که سرمربی این بازیکنان هستم. جوانان پرتلاشی داریم که می‌توانند آینده بسیار خوبی را برای ایران عزیز رقم بزنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.