10
مسابقات هندبال جوانان دختر آسیا

ایران ۲۸ تایلند ۲۱‬ | دومین پیروزی به کام دختران هندبال

  • کد خبر : 79526
  • 21 اسفند 1400 - 17:32
ایران ۲۸ تایلند ۲۱‬ | دومین پیروزی به کام دختران هندبال
تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان به دومین پیروزی خود دست یافت و تایلند را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” لبخند پیروزی امروز بر لبان دختران هندبال ایران نقش بست زیرا آنها در یک قدمی صعود به مسابقات جوانان جهان قرار گرفته اند.

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران امروز در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا در آلماتی قزاقستان، امروز به دیدار تایلند رفت و این تیم را شکست داد.

دختران ایران پس از شکست در دیدار اول برابر قزاقستان و پیروزی در گام دوم برابر هند، امروز بازی را خوب آغاز نکردند و شکست 10 بر 8 در نیمه نخست ایران را با شوک روبرو کرد.

با این حال، هنر کادر فنی و عزم و اراده جوانان ایران این نتیجه را داشت که ایران از شکست پیروزی بسازد و در نهایت 28 بر 21 پیروز شود و به سوء تفاهم نیمه نخست پایان دهد.

با این پیروزی ، ایران اکنون با 4 امتیاز از 3 بازی در آستانه رسیدن به سهمیه مسابقات جوانان جهان در اسلوونی است و یک پیروزی برابر ازبکستان این هدف را تحقق خواهد بخشید.

از میان 5 تیم حاضر در مسابقات جوانان آسیا دو تیم سهمیه جهانی کسب می کنند و قزاقستان با پیروزی در همه مسابقاتش شانس اول است و ایران شانس دوم.

تیم ملی هندبال جوانان دختران ایران یکشنبه در چهارمین مسابقه خود مقابل ازبکستان به میدان می‌رود. هدایت تیم ملی بر عهده غلامعلی اکبرآبادی است و مهسا معتمدی و زهرا احمدی نیا مربیان ایران هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.