8
مسابقات فوتبال دختران زیر۱۸ سال کافا

ایران زیر باران تاجیکستان را گلباران کرد

  • کد خبر : 79570
  • 22 اسفند 1400 - 19:16
ایران زیر باران تاجیکستان را گلباران کرد
در مسابقات فوتبال دختران زیر۱۸ سال کافا به میزبانی تاجیکستان، تیم ملی ایران زیر باران تاجیکستان را گلباران کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، دومین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تاجیکستان در تورنمنت فوتبال دختران زیر۱۸ سال کافا امروز یکشنبه 22 اسفندماه زیر بارش شدید باران برگزار شد.

این بازی در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه برگزار شد که ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۱۱ بر صفر، تاجیکستان را شکست دادند.

در این بازی نگین زندی در دقیقه ۴ اولین گل ایران را به ثمر رساند و اتفاق ناگوار برای تاجیکستان ، اخراج مستقیم بازیکن این تیم در دقیقه هفتم بازی پس از خطا روی نگین زندی بود.

کارت قرمز البته سهم ایران هم شد. در دقیقه 24 فاطمه پسندیده با دریافت کارت قرمز مستقیم مجبور شد زمین بازی را ترک کند و دو تیم 10 نفره شدند.

سارا دیدار در دقیقه ۲۵ دومین گل ایران را وراد دروازه تاجیکستان کرد. سومین گل ایران توسط نگین زندی در دقیقه۳۴ با پاس گل مریم سلیمان پور وارد دروازه تاجیک‌ها شد.

ایران در دقیقه ۴۵ توسط هستی فروزنده و با شوت مستقیم از پشت محوطه پشت محوطه جریمه به گل چهارم رسید تا ایران نیمه نخست را 4 بر صفر با برد پشت سر بگذارد.

در نیمه دوم، پنجمین گل ایران از روی نقطه پنالتی توسط زهرا معصومی در دقیقه ۵۴ زده شد.محدثه ذلفی بجای مریم سلیمان پور در دقیقه ۶۰ بازی وارد زمین شد.

زهرا معصومی ششمین گل خود را با پاس محدثه ذلفی در دقیقه ۶۴ وارد دروازه حریف کرد و نگین زندی در دقیقه ۷۱ هفتمین گل ایران را به ثمر رساند.

هشتمین گل ایران را نگین زندی در دقیقه ۷۳ وارد دروازه تاجیک‌ها کرد. کیمیا کافی بجای نگین زندی در دقیقه ۷۴ و کیمیا عباس زاده بجای فاطمه سرورزاده وارد بازی شدند.

نهمین گل ایران را زهرا معصومی به ثمر رساند. غزل مرشدی بجای سارا دیدار و فریمهر خضری به فاطمه براتی در دقیقه ۸۲ وارد زمین شدند.

کیمیا کافی در دقیقه ۸۴ دهمین گل ایران را به ثمر رساند و یازدهمین گل ایران را محدثه ذلفی در دقیقه ۸۸ وارد دروازه تاجیک‌ها کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.