5
یک نفس تا کسب سهمیه جهانی

ازبکستان هم حریف دختران جوان هندبال ایران نشد

  • کد خبر : 79594
  • 22 اسفند 1400 - 19:33
ازبکستان هم حریف دختران جوان هندبال ایران نشد
دختران جوانان هندبال ایران با غلبه بر ازبکستان به سومین برد خود در مسابقات قهرمانی آسیا رسیدند اما برای قطعی شدن صعودشان به مسابقات جهانی باید منتظر روز پایانی باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی” دختران قهرمان” تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران پس از دو پیروزی و یک شکست در مسابقات قهرمانی اسیا در خاک قزاقستان موفق شدند ازبکستان را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ از پیش رو بردارند.

این بازی، آخرین مسابقه ایران در مسابقات جوانان آسیا بود که پنج تیم در آن حضور داشتند اما ارزش مسابقات، صعود تیم های اول و دوم جدول به مسابقات جوانان جهان در اسلوونی است.

پس از سه پیروزی و یک شکست، ایران تا حدود زیادی خود را در اسلوونی می بیند گرچه برای کامل شدن این جشن باید منتظر نتایج مسابقات روز پایانی بماند در حالی که خود، در آن استراحت دارد.

نهایی شدن صعود ایران به مسابقات جهانی اسلوونی در گرو نتایج تیم های قزاقستان و هند برابر رقبا و تفاضل گلی است که در پایان بازی های روز پایانی در جدول نقش خواهد بست.

جوانان کشورمان پیش از این مقابل قزاقستان میزبان بازی را واگذار کردند و در دو بازی بعد در مصاف با هند و تایلند به برتری رسیدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.