7
واکنش مدیر عامل بادرود به اتفاقات مشهد

جوادی : نوع برخورد با تماشاگران زن مورد تجدید نظر قرار گیرد

  • کد خبر : 80412
  • 13 فروردین 1401 - 12:43
جوادی : نوع برخورد با تماشاگران زن مورد تجدید نظر قرار گیرد
مدیر عامل باشگاه بادرود تهران نسبت به اتفاقات مشهد واکنش نشان داد و تاکید کرد که نوع برخورد با تماشاگران زن باید مورد تجدیدنظر قرار گیرد.

دکتر حمید جوادی در گفتگو با پایگاه خبری “دختران قهرمان” درباره مشکلاتی که برای ورود تماشاگران زن در مشهد رخ داد گفت: این تاسف آور است که برخوردی توهین آمیز با تماشاگران زن صورت گیرد در حالی که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همبستگی در میان آحاد جامعه هستیم.

وی افزود: زنان امروز بخشی مهم از بدنه ورزش ایران هستند و چه در حوزه مدال آوری و موفقیت های ورزشی و چه در بخش هواداران و علاقمندان باید مورد احترام قرار گیرند.

مدیر عامل باشگاه بادرود عنوان کرد: در عرصه فوتبال بانوان، دختران ایران همانند مردان  تمام توان خودرابه كار گرفته ودر سرما وگرما تمرين كرده و شور اشتياق آنها را با چشم ديده ام و آنچه آنها را به تداوم در این مسیر ترغیب می کند اراده است.

جوادی ادامه داد: برخورد  نامناسب با یک تماشاگر زن مثل برخورد با یک فوتبالیست زن است. مسئولان بايد پاسخگو باشند البته اگر مسئولي صداي اين بانوان را بشنود و برای جلوگیری از تکرار این اتفاق تلخ اقدامی انجام دهد.

مدیر عامل بادرود خاطرنشان کرد: حادثه بی احترامی در ورزشگاه مشهد به سادگی فراموش نخواهد شد و مسئولان باید به دنبال تغییرات بنیادین در سیاست های حضور زنان در ورزشگاه ها باشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.