9
سؤال مهم پیش روی اهالی کاراته

حمیده عباسعلی می‌تواند در هانگژو مسابقه دهد؟

  • کد خبر : 80426
  • 13 فروردین 1401 - 14:48
حمیده عباسعلی می‌تواند در هانگژو مسابقه دهد؟
حمیده عباسعلی کاراته کای شاخص ایران در دوره نقاهت عمل جراحی خود قرار دارد اما آیا او قادر به حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در پی آسیب دیدگی حمیده عباسعلی در المپیک توکیو، او در پاییز ۱۴۰۰ اقدام به عمل جراحی کرد.

او از آن زمان هنوز در هیچ تمرین یا مسابقه‌ای ظاهر نشده است و در مورد این که بتواند در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشته باشد تردید زیادی وجود دارد.

عباسعلی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به واسطه همین آسیب دیدگی جدید از دست داد و اکنون چشم به هانگژو دوخته است.

ستاره پرافتخار اگر بخواهد در هانگژو حاضر باشد آن گاه حدود ۱۰ ماه از جراحی‌اش سپری شده و در رشته‌ای چون کاراته که نیازمند آمادگی بدنی بالایی است، این محل تردید است.

پس از این که عباسعلی دو مصدومیت شدید و سنگین را پشت سر گذاشت، برخی از اهالی کاراته عقیده دارند بازگشت او نه برای تیم ملی کاراته بانوان کارآمد است و نه سلامت آتی او را تضمین می‌کند.

با این حال حمیده معتقد است می‌تواند همچنان بجنگد و اگر در هانگژو به میدان برود مدال دیگری را از بازی‌های آسیایی دشت خواهد کرد.

اکنون باید منتظر هفته‌های آتی بود و دید که آیا عباسعلی در تمرینات آفتابی می‌شود یا خیر و در صورت بازگشت، تا چه اندازه آماده یک رقابت سنگین روی تاتامی هانگژو خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.