7
دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان

پایان دوران شکست ناپذیری تاسیسات دریایی در شاهرود

  • کد خبر : 80496
  • 21 فروردین 1401 - 23:37
پایان دوران شکست ناپذیری تاسیسات دریایی در شاهرود
در آغاز دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان به میزبانی شاهرود، تاسیسات دریایی تهران صدرنشین رقابت ها برابر کات شاهرود شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر هندبال زنان امروز آغاز شد و در دیدار مهم امشب، تاسیسات دریایی صدرنشین به کات شاهرود باخت.

شاگردان مهسا معتمدی پس از 7 پیروزی پیاپی و قهرمانی نیم فصل با ذهنیت کسب برد هشتم وارد میدان شدند اما یک غافلگیری بزرگ در انتظار آن ها بود.

کات شاهرود که پیش از این بازی در رده ششم جدول 8 تیمی لیگ هندبال بانوان قرار داشت امشب در عین ناباوری 24 بر 19 تاسیسات صدرنشین را شکست داد.

کات در نیمه نخست 11 بر 10 از تاسیسات پیش افتاد اما صدرنشین از این اتفاق درس لازم را نگرفت و در نیمه دوم هم تیمی در قواره برنده میدان نبود.

بدین ترتیب پس از 7 پیروزی، تاسیسات سرانجام شکست خورد البته آن ها حتی با این باخت هم با 14 امتیاز صدرنشین هستند اما فاصله آنها با سایر مدعیان کاهش یافته است.

شکست تاسیسات دریایی، بهترین خبر برای سپاهانی بود که امروز به یک پیروزی نه چندان آسان برابر تیم قعرنشین یکتا افروز البرز دست یافت.

از سوی دیگر کات شاهرود با این پیروزی خود را به رده های بالای جدول نزدیک کرده است. باید دید این پیروزی برای کات و این باخت برای تاسیسات، یک حادثه بوده یا تعطیلی لیگ بر توان تیم ها اثر گذاشته است.

دور رفت لیگ برتر هندبال زنان 28 دی ماه پایان یافته بود و تیم ها تعطیلاتی 71 روزه را پشت سر گذاشته اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.