3
هفته نهم لیگ برتر هندبال زنان

مقاومت جانانه یکتا افروز برابر شهید شاملی بی ثمر ماند

  • کد خبر : 80522
  • 24 فروردین 1401 - 0:39
مقاومت جانانه یکتا افروز برابر شهید شاملی بی ثمر ماند
در دیداری جذاب از هفته نهم لیگ برتر هندبال زنان امشب تیم شهید شاملی کازرون در یک بازی دیدنی به سختی از سد تیم قعر جدولی یکتا افروز البرز گذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته نهم لیگ برتر هندبال زنان امشب در شاهرود برگزار شد و در یکی از بازی ها تیم یکتا افروز البرز مغلوب شهید شاملی کازرون شد.

در مسابقه ای که به نظر می رسید با برتری قاطع تری از سوی تیم شهید شاملی کازرون همراه باشد تیم انتهای جدولی یکتا افروز مقاومت جانانه ای از خود نشان داد.

جسارت بالای دختران هندبالیست البرز به گونه ای بود که در نیمه دوم به نظر می رسید آن ها به کسب امتیاز از این بازی بسیار نزدیک شده اند و حتی شانس پیروزی و شگفتی سازی دارند.

شهید شاملی که پس از پیروزی 11 بر 9 در نیمه نخست، باز هم متوجه عزم قعرنشین برای نباختن نشده بود در نیمه دوم متزلزل نشان داد با این حال توانست در نهایت 22 بر 21 پیروز شود و از چنگ حریف بگریزد.

این پیروزی برای شاملی کازرون، 48 ساعت پس از پیروزی ارزشمند برابر سنگ آهن بافق به دست آمد. شاملی در آن مسابقه هم با اختلاف یک گل پیروز شده بود.

برتری نماینده هندبال فارس سبب شد شهید شاملی پنجمین پیروزی فصل را کسب کند و با 11 امتیاز همچنان در رده چهارم جدول 4 تیمی لیگ هندبال بانوان قرار گیرد.

تیم یکتا افروز البرز نیز با 8 باخت و یک تساوی از 9 بازی کماکان در انتهای جدول قرار دارد اما نماینده البرز در نیم فصل دوم عملکرد فنی بهتری به نمایش گذاشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.