5
اعطای میزبانی با قوانین عجیب!

سخنی با پیکان : بفرمایید ، این حاصل سکوت شماست!

  • کد خبر : 80566
  • 25 فروردین 1401 - 11:35
سخنی با پیکان : بفرمایید ، این حاصل سکوت شماست!
پیکان شکایت دارد که میزبانی بازی های رفت و برگشت لیگ فوتسال، غیرقانونی تعیین شده اما آنها باید به این سوال پاسخ دهند که در سایر تصمیمات من درآوردی سازمان لیگ فوتسال چه موضعی داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پیکان در آستانه دیدار برگشت لیگ برتر فوتسال زنان معترض است که چرا باید در بازی برگشت در کرج بازی کند.

حرف حساب پیکان این است که تیم میزبان بازی رفت و برگشت فینال باید بر اساسی منطقی مشخص شود. پیکان در این باره ادعایی نیز دارد.

پیکان می‌گوید سازمان لیگ فوتسال ایران بر این اساس نصر را میزبان بازی برگشت کرده که این تیم گل زده بیشتری در دور گروهی داشته است!

سازمان لیگ فوتسال در مورد این موضوع اطلاع‌رسانی نداشته است که البته عجیب نیست. هیچ خبری نیز از قرعه‌کشی برای تعیین میزبانان دو بازی فینال نبوده است.

اکنون اگر ادعای پیکان را درست فرض کنیم، باید این سؤال را از پیکان پرسید که در مورد سایر تصمیمات سازمان لیگ هم اعتراضی داشته‌اید؟

زمانی که یک تیم به طور غیرقانونی وارد لیگ برتر شد، آیا پیکان در مورد حضور آن تیم در لیگ از سازمان لیگ سؤال کرد یا چون ذینفع نبود از آن عبور کرد؟

آیا پیکان در مورد طرح برگزاری سوپرلیگ از سازمان لیگ فوتسال خواست که به آیین نامه‌هایش رجوع کند و بگوید که چطور بدون نظرخواهی از باشگاه‌ها این طرح را اجرایی کرده است؟

گریزی نیست از مسمومیت در هوای آلوده بی‌قانونی و اقدامات شخصی در حیات خلوت لیگ برتر فوتسال زنان. این وضعیت در صورت عدم تغییر گریبان همه باشگاه‌ها را خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.