4
هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان

شهرداری ملایر و سنگ آهن بافق با هم مساوی کردند

  • کد خبر : 80572
  • 25 فروردین 1401 - 22:55
شهرداری ملایر و سنگ آهن بافق با هم مساوی کردند
در هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان جدال سنگ آهن بافق و شهرداری ملایر به تساوی رسید. درست همانند بازی رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان امشب برگزار شد و دو تیم سنگ آهن بافق و شهرداری ملایر بار دیگر امتیازات را تقسیم کردند.

در شاهرود، شهرداری ملایر برای بقا در کورس رقابت با تاسیسات و سپاهان نیازمند پیروزی بر بافق بود اما تیم سرسخت استان یزد باز هم همانند بازی رفت برابر ملایر قد علم کرد.

دیدار امشب در حالی به تساوی 25 بر 25 انجامید که دیدار رفت دو تیم نیز در روز 14 آبان 1400 با تساوی 28 بر 28 به اتمام رسیده بود.

یک امتیاز این بازی برای شهرداری ملایر، تنها این تیم را در رتبه سوم نگاه داشت و به نظر می رسد ملایر از این تساوی ناراضی باشد.

در سوی مقابل میدان، سنگ آهن بافق نیز که در این بازی مدعی برد بود و می خواست فاصله 3 امتیازی اش با ملایر را به یک امتیاز برساند، به هدف خود نرسید و با این تساوی همچنان باید در تعقیب نماینده هندبال استان همدان باشد.

اوضاع برای سنگ آهن بافق به گونه ای پیش می رود که به نظر می رسد این تیم احتمالا با همین رتبه چهارم مرحله گروهی را به پایان خواهد رساند اما ملایر همچنان به دنبال ماجراجویی است.

شهرداری ملایر با الهام از اتفاقی که برای باریج اسانس در لیگ والیبال افتاد، می خواهد در نقش یک شگفتی ساز در لیگ برتر هندبال بانوان ظاهر شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.