4
هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان

وضعیت بحرانی تاسیسات | صدرنشین به تیمی “نه” نمی‌گوید!

  • کد خبر : 80580
  • 26 فروردین 1401 - 1:12
وضعیت بحرانی تاسیسات | صدرنشین به تیمی “نه” نمی‌گوید!
عجیب ترین نتیجه فصل در لیگ برتر هندبال زنان امشب با شکست تیم صدرنشین تاسیسات دریایی برابر تیم انتهای جدولی یکتا افروز البرز رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان بامداد امروز به پایان رسید و اتفاق بزرگ آن در شب شگفتی ها، شکست تاسیسات دریایی برابر یکتا افروز البرز بود.

وضعیت تاسیسات دریایی فوق بحرانی است و این تیم هیچ شباهتی به صدرنشین و تیمی که در نیم فصل نخست همه بازی هایش را برده بود ندارد.

آن ها امشب در حالی برابر تیم قعرنشین یکتا افروز البرز 28 بر 31 تن به شکستی تحقیرآمیز دادند که از زمان آغاز دور برگشت لیگ برتر رنگ پیروزی را ندیده اند.

وقتی تاسیسات هفته جاری را با شکست برابر کات شاهرود آغاز کرد، این نتیجه یک اتفاق به نظر می رسید اما در ادامه، تساوی برابر سنگ آهن بافق و سپس شکست امشب برابر یکتا افروز نشان داد وضعیت در تاسیسات کاملا غیر عادی است.

شکست امشب از این نظر یک فاجعه برای تاسیسات است که حریف کرجی در تمام طول فصل حتی یک برد هم به دست نیاورده بود و پیش از این بازی با یک تساوی و 8 شکست در رده ماقبل آخر جدول قرار داشت.

این نتیجه ناباورانه در شاهرود، البته با پیشرفت فنی یکتا افروز البرز نیز نسبت مستقیم دارد. آنها در نیم فصل دوم تیم متفاوتی نشان داده اند و از نظر فنی رشد کرده اند.

در شب شگفتی ها که هم سپاهان و هم تاسیسات دریایی بازنده بازی های خود بوده اند، وضعیت آینده لیگ با ابهامات بیشتری روبرو شد.

در هیچ دوره از لیگ برتر هندبال زنان، شرایط به گونه ای نبوده که هیچ یک از تیم ها، لیاقت تمام و کمالی برای قهرمانی نداشته باشند اما فصل جاری، قهرمانی به خود خواهد دید که فصل را روی نوار تزلزل سپری کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.