5
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان

فرصت سوزی سپاهان و پیروزی شهرداری سیرجان در ایلام

  • کد خبر : 80861
  • 09 اردیبهشت 1401 - 13:43
فرصت سوزی سپاهان و پیروزی شهرداری سیرجان در ایلام
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان با فرصت سوزی سپاهان و پیروزی شهرداری سیرجان در ایلام پایان یافت و خاتون بم در صدر باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان شامگاه پنج شنبه 8 اردیبهشت برگزار شد و توقف سپاهان برابر ملوان اتفاق مهم پنج شنبه شب بود.

سپاهان که در کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد در خانه برابر ملوان بندر انزلی با تساوی یک بر یک متوقف شد و دو امتیاز در مسیر رقابت با شهرداری سیرجان و خاتون بم از دست داد.

هاجر دباغی برای سپاهان در این مسابقه گلزنی کرد و زهرا حاتم نژاد بازیکن تازه وارد ملوانی ها مانع از شکست ملوان در این بازی حساس شد.

پیروزی شهرداری سیرجان در ایلام

شهرداری سیرجان دیگر تیم مدعی قهرمانی در ایلام، میهمان تیم پالایش گاز این شهر بود و با پیروزی دو بر صفر در زمین حریف، در رده دوم جدول 41 امتیازی شد.

ملیکا متولی و شبنم بهشت در این بازی نیز برای سیرجان گلزنی کردند. بازیکنان شگفت انگیز سیرجان در این فصل برای شهرداری سیرجان گل های زیادی به ثمر رسانده اند.

این پیروزی، تیم سبزپوش استان کرمان را در تعقیب خاتون بم که 2 امتیاز بیشتر از این تیم دارد حفظ می کند.

تساوی ذوب آهن در کرج

تیم فوتبال زنان ذوب آهن که به کرج سفر کرده بود در جدال با نماینده البرز به تساوی 2 بر 2 بسنده کرد. ذوب آهن پرتساوی ترین تیم فصل است.

برای تیم میزبان زهرا معصومی و سارا قمی گلزنی کردند. گیلانی های تیم هیئت فوتبال البرز همچنان نقش مهمی برای این تیم ایفا می کنند.

فاطمه اردستانی مهاجم فصل گذشته سپاهان که به ذوب آهن پیوسته برای ذوب آهن یک گل زد و سمیه فیضی جوان که او نیز فصل موفقی را پشت سر گذاشته دیگر گلزن ذوب آهن بود.

ذوب آهن اصفهان با 29 امتیاز تیم چهارم و هیئت فوتبال البرز با 27 امتیاز تیم پنجم جدول لیگ برتر فوتبال زنان ایران هستند.

پیروزی همیاری در شهرکرد

در شهرکرد، تیم انتهای جدولی ملی پوشان شهرکرد سه بر صفر مغلوب تیم بانوان همیاری آذربایجان غربی شد. مریم اباذری، مهسا حسن زاده و آرزو غیبی برای همیاری گلزنی کردند.

همچنین تیم زارع باتری سنندج برای بازی با خاتون بم به جنوب ایران سفر نکرد و سه بر صفر بازنده شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.