5
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان

الهام فرهمند ، آخرین امیدهای سیرجان را کمرنگ کرد

  • کد خبر : 81380
  • 02 خرداد 1401 - 21:08
الهام فرهمند ، آخرین امیدهای سیرجان را کمرنگ کرد
گل الهام فرهمند مانع از پیروزی شهرداری سیرجان برابر ذوب آهن شد تا امید این تیم برای قهرمانی از همیشه کمرنگ تر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان امروز برگزار شد و شهرداری سیرجان نتوانست در خانه از سد ذوب آهن عبور کند.

سیرجانی ها با این امید به اصفهان آمدند که بتوانند با پیروزی بر ذوب آهن 53 امتیازی شوند و خاتون بم نیز در بازی همزمان برابر سپاهان مغلوب شود تا صدر به سیرجان برسد.

همه این اگر و اماها البته در حد رویاپردازی برای شهرداری سیرجان بود. نه آنها توانستند از پس ذوب آهن بربیایند و نه سپاهان توان پیروزی بر خاتون بم را داشت.

گل افسانه چترنور وینگر ارزشمند شهرداری سیرجان می توانست سه امتیاز را برای تیم مریم جهان نجاتی ضمانت کند اما الهام فرهمند، همه نقشه ها را نقش بر آب کرد.

گل هافبک خلاق ذوب آهن آخرین امیدهای شهرداری سیرجان برای لغزش خاتون بم را هم به یاس تبدیل کرده است و آن ها نایب قهرمانی را پذیرفته اند.

توقف برابر ذوب آهن، پایانی بر رویای تکرار قهرمانی شهرداری سیرجان است. آن ها امروز و در فاصله دو هفته به پایان لیگ می دانند که با دست خودشان جام را از کف دادند.

از دست دادن امتیاز در بازی هایی که سیرجان محکوم به پیروزی بود، امروز کار را به جایی رسانده که مدافع عنوان قهرمانی 4 امتیاز از رقیب هم استانی اش عقب افتاده است.

از سوی دیگر، ذوب آهن گرچه امسال هم مدعی قهرمانی نبود اما تیمی نشان داد که از هر نظر شایسته احترام است. آنها فصلی توام با تساوی، اشتباهات داوری و نمایشی دلپذیر حتی در روز شکست را سپری کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.