5
نقش آفرین قهرمانی‌های مدام جنوب

سمانه چهکندی ، ثبات باورنکردنی ستاره بی سر و صدا

  • کد خبر : 81386
  • 03 خرداد 1401 - 10:18
سمانه چهکندی ، ثبات باورنکردنی ستاره بی سر و صدا
سمانه چهکندی در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال هم درخشید و نقش مهمی در پیروزی خاتون بم برابر سپاهان داشت. بازیکنی همیشه باثبات و آماده برای درخشش.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان، نام سمانه چهکندی در فوتبال زنان ایران بیشتر شنیده می‌شد اگر او با حاشیه، مدلینگ و شلوغ‌کاری در فضای مجازی بیشتر عجین بود.

با این حال او همیشه حرف‌هایش را در زمین می‌زند و شایستگی‌هایش را در مستطیل سبز به نمایش می‌گذارد. جایی که همیشه به آن تعلق داشته است.

در جریان دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان بین خاتون بم و سپاهان در اصفهان، سمانه چهکندی مهره‌ای بود که برای تیمش همه کار کرد.

او گرچه گلزنی نکرد اما با یک پاس گل، با دوندگی بی امان و آزار ساختار دفاعی سپاهان یک مهره غیرقابل جایگزین برای تیم صدرنشین لیگ فوتبال بانوان بود.

این پاس گل، آمار او را به ۲۱ پاس گل در لیگ امسال رسانده است. او ۵ گل هم در این فصل به ثمر رسانده که یک گل برابر شهرداری سیرجان، یک گل برابر سپاهان و یک گل برابر ملوان از جمله این ۵ گل است.

با نگاهی به گذشته و عملکرد این بازیکن ۳۳ ساله می‌توان پی به ارزش او برد. او به طرز شگفت‌انگیزی همیشه کارآمد بوده است آن هم در شرایطی که افزایش سن روی عملکرد او اثری نداشته است.

به عبارت دیگر، گذر زمان از سمانه چهکندی بازیکنی تکامل یافته ساخته است. او از هم پستی‌های جوان‌ترش در تیم‌های دیگر با فاصله، عملکرد اثربخش‌تری داشته است و این، اتفاقی نیست.

نقش‌آفرینی در قهرمانی‌های مدام شهرداری بم در سال‌های گذشته، حضور مستمر در تیم ملی ایران و ادامه این ثبات در لیگ امسال نشان می‌دهد او بازیکنی نیست که به این زودی دچار افت شود.

سمانه چهکندی احتمالاً بازیکنی است برای اثربخشی تا حوالی ۴۰ سالگی. برای شکستن رکوردها و مثالی برای کیفیت، ثبات و اخلاق.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.