3
در جلسه ای در آکادمی ملی المپیک

چشم انداز چهار ساله انجمن صنفی باشگاه داران تهران تشریح شد

  • کد خبر : 81458
  • 09 خرداد 1401 - 21:24
چشم انداز چهار ساله انجمن صنفی باشگاه داران تهران تشریح شد
انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران برنامه چهارساله خود را تشریح کرد تا دوران جدید و برنامه های تازه، این انجمن را در مسیر تازه ای قرار دارد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” جلسه انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران روز هشتم خرداد در محل آکادمی ملی المپیک و با حضور نمایندگان باشگاه ها برگزار شد.

انجمن صنفی در این نشست، چشم انداز فعالیت چهار سال آینده خود را تشریح کرد تا اعضا انجمن فرصت ارائه نظرات اصلاحی و پیشنهادات خود را جهت اجرا به انجمن اعلام نمایند.

این مراسم با حضور گل محمدی مدیر کل اسبق اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ، امیر حسینی دبیر کل اسبق کمیته ملی المپیک ، استاد زندی و تکلفی نماینده اسبق مجلس و مدیر عامل باشگاه پیام ، جمعی از پیشکسوتان ورزشکاران و مدیران باشگاه ها برگزار شد.

سه محور تشریح برنامه ها ، تجلیل از شش دهه خدمات استاد منوچهر زندی در عرصه مطبوعات و رو نمایی از راوا اولین مجله تخصصی در صنعت ساخت اماکن ورزشی در این نشست مطرح شد.

در ابتدا میرزاآقابیک با تسلیت به مردم خوب آبادان به دلیل حادثه تلخ متروپل و خوش آمد به مهمانان با اعلام برنامه رضا گل محمدی را که در راه اندازی انجمن در زمان مدیریت ایشان کمک کرده تا انجمن شکل بگیرد را دعوت نمود تا از نظرات وی در مورد ضرورت تشکیل انجمن برای ورزش کشور و اهمیت آن سخنانی ایراد کند.

سپس امیر حسینی عضو افتخاری انجمن در مورد ضرورت های تشکیل انجمن نکاتی را یادآور شد و سپس صدقی و سلامت برنامه چهار ساله را تشریح نمودند.

در ادامه هیات مدیره انجمن از تلاش شش دهه استاد زندی در ورزش قدردانی نمود که استاد زندی ابتدا از شروع فعالیت خود در ورزش و مطبوعات سخن گفت و اظهار کرد چندین سال است که به همه آقایان میگویم باید ورزش قهرمانی و حرفه ای در باشگاه خصوصی شکل بگیرد و خوشحال هستم امروز در پایتخت چنین انجمنی داریم.

وی همچنین اشاره ای هم به مانع تراشی برخی برای انجمن باشگاه داران داشت و گفت:  راهی را که آغاز کردید را بخاطر کارشکنی ها رها نکنید و در این مسیر سازنده، ثابت قدم باشید.

در آخرین برنامه خانم بختیاری ضمن تشریح فعالیت مجله توسط پدر و مادر خود از آن رونمایی کرده و در آخر هم میرزاآقابیک از تلاش صادقانه اعضای هیات مدیره آقایان رحمانیان ، الوندی ، و خانم ها درشکی ، طاهری ، دهقانی و خانم فرخنده و شجیع مشاور انجمن که در تدوین برنامه چهار ساله تلاش ارزشمندی داشته تشکر نمود.

میرزا آقابیک همچنین به اعضای انجمن صنفی باشگاه داران اعلام کرد از این پس در تمامی قرارداد های خود مرجع داوری را انجمن صنفی قرار دهند.

تصاویر نشست انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.