5
دوومیدانی آغاز فصل کشور در مشهد

سبقت ۱۳ صدم ثانیه‌ای کژان رستمی از امیری پور

  • کد خبر : 81596
  • 12 خرداد 1401 - 18:45
سبقت ۱۳ صدم ثانیه‌ای کژان رستمی از امیری پور
کژان رستمی دونده تیم کردستان در مسابقه ماده ۲۰۰ متر رقابت‌های دوومیدانی زنان آغاز فصل کشور عنوان نخست را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت‌های دوومیدانی آغاز فصل کشور در بخش زنان امروز در مشهد ادامه یافت و کژان رستمی در ماده ۲۰۰ متر قهرمان شد.

رستمی روی خط ۲۰۰ متر مسابقات آغاز فصل، ۶ رقیب دیگر داشت اما ساناز امیری پور، نماینده تیم دوومیدانی یزد نزدیک‌ترین تعقیب کننده او بود.

در این مصاف، رستمی با زمان ۲۴ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه بالاتر از امیری پور با زمان ۲۴ ثانیه و ۷۵ صدم و با فاصله‌ای سیزده صدم ثانیه‌ای قهرمان شد.

نفر سوم نیز ملینا اسماعیلی دونده خوش آتیه و نوجوان استان البرز بود که روی لاین هفتم، زمان ۲۵ ثانیه و ۳۱ صدم ثانیه را ثبت کرد.

مریم محبی دونده باسابقه که از جزیره کیش در این مسابقات شرکت کرده است در رقابت با حریفان خود غافلگیر شد و سبقت میلی‌متری ملینا اسماعیلی سبب شد او در این رقابت چهارم شود.

الهام کاکلی دونده استان البرز و نماینده ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز با رتبه پنجم به کار خود پایان داد و نگین عدالت و حدیث حسین پناهی ششم و هفتم شدند.

رکورد ملی ماده ۲۰۰ متر زنان ایران در اختیار مریم طوسی، دونده بازنشسته است که در تیرماه سال ۱۳۹۱ با زمان ۲۳ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه ثبت شده است و تقریباً ۱۰ سال از آن می‌گذرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.