10
توسط سمیرا خداترس و حدیثه رئوف

رکورد ملی دو ۳ هزار متر با مانع زنان ایران شکست

  • کد خبر : 81600
  • 12 خرداد 1401 - 19:13
رکورد ملی دو ۳ هزار متر با مانع زنان ایران شکست
رکورد ملی دو ۳ هزار متر با مانع زنان ایران امروز به طور همزمان در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان توسط سمیرا خداترس و حدیثه رئوف شکست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در ادامه مسابقات دوومیدانی زنان آغاز فصل کشور، سمیرا خداترس و حدیثه رئوف رکورد ملی دو ۳ هزار متر با مانع زنان ایران را جابجا کردند.

امروز در مشهد، سمیرا خداترس از خراسان رضوی با ثبت زمان ۱۰ دقیقه و ۵۲ ثانیه و ۷۳ صدم ثانیه قهرمان ماده ۳ هزار متر با مانع بزرگسالان ایران شد و رکورد سمیرا زمانی را شکست.

زمانی در اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان یازده دقیقه و یک ثانیه و ۹ صدم ثانیه را ثبت کرده بود و پس از چهار سال، این رکورد نزدیک به ۹ ثانیه بهبود یافت.

همچنین امروز رکورد ملی این ماده در رده سنی جوانان هم شکست. حدیثه رئوف در شهر خود مشهد، رکوردی را ارتقا داد که متعلق به خودش بود.

حدیثه رئوف مهر ماه سال ۱۴۰۰ رکورد ۱۱ دقیقه و ۸ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه را ثبت کرد و کمتر از هشت ماه بعد، امروز با زمان ۱۱ دقیقه و ۳ ثانیه و ۲۲ ثانیه، رکورد شکن شد.

همچنین فاطمه سیما شادکام در این رقابت سوم شد. عناوین چهارم تا ششم مسابقه امروز نیز به ترتیب به نرگس خانی، مژده وزیری و زهره میرباقری اختصاص یافت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.