2
والیبال نوجوانان دختر آسیا

شکست ایران برابر تایلند | کار صعود دشوار شد

  • کد خبر : 81691
  • 18 خرداد 1401 - 19:11
شکست ایران برابر تایلند | کار صعود دشوار شد
تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با شکست برابر تایلند اکنون شانس پررنگی برای صعود از گروه خود در مسابقات والیبال نوجوانان آسیا ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران امروز در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر تایلند تن به شکست داد.

پس از پیروزی سه بر صفر برابر استرالیا، پیش بینی می شد که بازی برابر تایلندی ها روایتی کاملا متفاوت از بازی برابر تیم اول اقیانوسیه باشد.

در زمین مسابقه، تایلند که البته همواره قدرت بزرگتری نسبت به ایران در والیبال زنان آسیا بوده است توانست با تیزهوشی سه بر یک ایران را شکست دهد.

ایران در ست نخست 17 بر 25 بازنده میدان را ترک کرد اما در ست دوم در بازگشتی امیدبخش 25 بر 18 به پیروزی رسید تا کار با بیم و امید برای ایران به ست سوم برسد.

در این ست، تایلند در شرایطی که ایران برای پیروزی در این بخش بازی به آب و آتش زد، 25 بر 20 پیروز شد و این برتری را با نتیجه 25 بر 17 در ست چهارم نیز از آن خود کرد.

در پایان این مسابقه شقایق حسن‌خانی از تیم ایران و واری سارا از تایلند هر دو ۲۱ امتیاز کسب کردند و امتیارآورترین بازیکنان زمین شدند. آسیه حسنی هم ۱۴ امتیاز کسب کرد.

بدین ترتیب ایران با 3 امتیاز از 2 بازی، در شرایطی دور از صعود آماده بازی با تیم قدرتمند و مدعی کره جنوبی می شود و شانس این تیم برای غلبه بر کره جنوبی بالا نیست.

با این حال میترا شعبانیان امیدوار است ایران در نهایت بتواند روی سکویی بهتر از دوره های گذشته قرار گیرد.

ایران در سومین مسابقه خود پنجشنبه ۱۹ خرداد از ساعت ۱۶ و ۳۰ به وقت ایران مقابل کره جنوبی به میدان می‌رود.

شعبانیان مسئولیت شکست را بر عهده گرفت

میترا شعبانیان سرمربی کهنه کار ایران پس از این بازی، اذعان کرد که مسئولیت شکست دختران نوجوان ایران را برابر تایلند می پذیرد.

او به وب سایت فدراسیون والیبال گفته است: به بازیکنانم گفته بودم که توانایی شکست تایلند را دارند و دور از دسترس نیست.  خیلی امیدوار بودم که برنده شویم اما تایلند با تاکتیک‌های خوب، توانایی حمله و سرعت بالا بازی را برد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان می گوید: نمی‌خواهم باخت تیم ایران را توجیه کنم. مسئولیت باخت را قبول می‌کنم اما امروز خوب بازی کردیم و اگر بچه‌ها کم اشتبا‌ه‌تر بودند، بازی پنج سته می‌شد و می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

شعبانیان می افزاید: در امتیازات حساس خطاهای فردی بیشتری داشتیم و همین اختلاف تیم ایران با تایلند بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.