5
مسابقات دوچرخه سواری سرعت قهرمانی آسیا در هند

بن‌بست کره‌ای پیش روی دختران رکابزن ایران

  • کد خبر : 82087
  • 30 خرداد 1401 - 19:02
بن‌بست کره‌ای پیش روی دختران رکابزن ایران
در ادامه مسابقات دوچرخه سواری سرعت زنان آسیا در هند، دختران ایران به سدهای محکمی از کره جنوبی برخورد کردند و شگفتی در کار نبود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” سومین روز از مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا در هند امروز با حضور لیلا حیدری، ستاره زرگر و مائده نظری روی پیست دهلی نو برگزار شد.

در روز استراحت فاطمه هداوند، واضح بود که رقابت در اسپرینت برای دختران ایران رقابتی سنگین و پرچالش است آن هم با حضور ستارگان شرق قاره.

در رقابت اسپرینت رده سنی جوانان، لیلا حیدری پس از مدال برنز روز گذشته خود در ۵۰۰ متر، بار دیگر روی پیست ظاهر شد اما به جمع برترین‌ها راه نیافت.

حیدری کار خود را در مرحله مقدماتی با رتبه هفتم به پایان رساند و در یک چهارم نهایی در مصاف با یک رکابزن کره‌ای مغلوب شد و نتوانست به نیمه نهایی برسد.

زرگر و نظری پشت سد کره‌ای ها

در مسابقات اسپرینت بزرگسالان، ستاره زرگر دوچرخه سوار شایسته اهوازی به همراه مائده نظری در مرحله مقدماتی با رتبه‌های دهم و یازدهم به کار خود خاتمه دادند.

در مرحله یک هشتم نهایی، زرگر و نظری برابر دوچرخه سوارانی از کره جنوبی قرار گرفتند و همانند لیلا حیدری نتوانستند از سد رقبای کره‌ای عبور کنند.

این مسابقات برای تیم دوچرخه سواری زنان ایران در ماده کایرین ادامه پیدا خواهد کرد. محمود پراش و دلارام ذاکرانی مربیان تیم ایران هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.