7
دومین سال سرمربیگری در لیگ برتر والیبال

نیلوفر رشیدی سرمربی پیکان باقی ماند

  • کد خبر : 82098
  • 30 خرداد 1401 - 21:46
نیلوفر رشیدی سرمربی پیکان باقی ماند
نیلوفر رشیدی سرمربی فصل گذشته تیم والیبال بانوان پیکان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” باشگاه پیکان رسما اعلام کرد نیلوفر رشیدی برای دومین سال متوالی هدایت تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر زمان را بر عهده خواهد داشت.

رشیدی فصل گذشته و پس از این که میترا شعبانیان از هدایت پیکان برای فصل جدید، کناره‌گیری کرد جانشین او شد و هدایت تیم را بر عهده گرفت.

حاصل کار نیلوفر رشیدی در لیگ ۱۴۰۰ رتبه چهارم با پیکان بود. رتبه‌ای که با توجه به داشته‌های پیکان و سه رقیب قدرتمند (سایپا، ذوب آهن و باریج اسانس) قابل پیش بینی بود.

حالا رشیدی فرصت جدیدی برای جاه طلبی‌های آتی باشگاه پیکان دارد. باشگاهی که گفته می‌شود قصد دارد در فصل آینده بودجه بیشتری را برای تیم والیبال زنان هزینه کند.

از سوی دیگر پیکان فریبا سلیمانی را به عنوان سرپرست تیم معرفی کرده است. سلیمانی مربی کهنه‌کار و باتجربه والیبال ایران است و آخرین مسئولیت شاخص او هدایت تیم ملی والیبال نشسته ایران بوده است.

با توجه به انصراف باریج اسانس کاشان از تیمداری، یکی از تورهای پهن شده برای بازیکنان خروجی باریج اسانس احتمالاً متعلق به پیکانی است که امیر عطابخش مدیر عامل این باشگاه مدیری دست به نقد در آن قلمداد می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.