6
مسابقات هندبال جوانان دختر جهان

شکست ایران برابر سوئد | ادامه راه در پرزیدنت کاپ

  • کد خبر : 82454
  • 05 تیر 1401 - 7:52
شکست ایران برابر سوئد | ادامه راه در پرزیدنت کاپ
 تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با شکست برابر سوئد در مسابقات هندبال جوانان جهان، کار خود را برای کسب رتبه های 17 تا 32 ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات هندبال جوانان دختر جهان در اسلوونی ادامه یافت و تیم ایران عصر شنبه 4 تیر برابر سوئد تن به شکست داد.

دیدار برابر سوئد، سومین و آخرین مسابقه ایران در دور گروهی مسابقات جهانی جوانان بود که با شکست 33 بر 15 ایران برابر حریف قدرتمند و مدعی به پایان رسید.

تیم تحت رهبری غلامعلی اکبرآبادی در این بازی در نیمه نخست 15 بر 7 بازنده به رختکن رفت و فاصله دو تیم در نیمه دوم باز هم بیشتر شد.

ایران در نخستین دیدار در مرحله گروهی برابر گینه به تساوی 19 بر 19 دست یافته و در دومین بازی 29 بر 24 مغلوب تونس شده بود.

بدین ترتیب ایران با قرار گرفتن در رده سوم جدول گروه خود وارد جدول پرزیدنت کاپ می شود که به مسابقات تیم های حذف شده مرحله گروهی در رقابت های جهانی هندبال اطلاق می شود.

ایران در این دور برای کسب یکی از رتبه های 17 تا 32 مسابقات هندبال جوانان جهان رقابت خواهد کرد.

رقبای ایران در پرزیدنت کاپ

ایران در این مرحله در گروهی 4 تیمی قرار دارد و باید دو مسابقه به ترتیب برابر هند و اسلواکی انجام دهد اما رقابت این تیم برابر گینه برگزار نمی شود و نتیجه تساوی مسابقه دور گروهی در آن منظور می شود.

ایران در صورتی که در این گروه اول شود برای کسب رتبه های 17 تا 20، در صورتی که دوم شود برای رتبه های 21 تا 24 و در صورتی که سوم شود برای رتبه های 25 تا 28 تلاش خود را ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.