7
بازگشت جاماندگان به تیم ملی هندبال

راضیه جانباز، ساناز رجبی و مژگان قهرمانی دعوت شدند

  • کد خبر : 82685
  • 17 تیر 1401 - 17:17
راضیه جانباز، ساناز رجبی و مژگان قهرمانی دعوت شدند
راضیه جانباز، ساناز رجبی و مژگان قهرمانی در اولین فهرست تیم ملی هندبال زنان ایران برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی به تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” اولین فهرست تیم ملی هندبال زنان پس از انتصاب مسعود ظهرابی و پوچه دیاز اعلام شد و راضیه جانباز، ساناز رجبی و مژگان قهرمانی به تیم ملی دعوت شدند.

دعوت از این سه بازیکن از این نظر قابل توجه و خبرساز است که این بازیکنان به دلایل مختلف، سال گذشته از تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا کنار گذاشته شده بودند.

راضیه جانباز در پی بروز اختلاف با کادر تیم ملی در آن زمان، حتی به مسابقات قهرمانی آسیا هم دعوت نشد و پس از آن برای مسابقات جهانی هم در لیست دعوت شدگان قرار نگرفت.

ساناز رجبی و مژگان قهرمانی نیز بازیکنانی بودند که خط زدن آنها به عنوان مهره های آماده و ارزشمند ایران درست پیش از اعزام به اسپانیا خبرساز شد و کادر تیم ملی را تحت فشار قرار داد.

اکنون با پایان همکاری فدراسیون هندبال با کادر فنی سابق و حضور مسعود ظهرابی به عنوان مدیر فنی و مونتسرات پوچه دیاز اسپانیایی به عنوان مربی، تغییرات در تیم ملی آغاز شده است.

اولین اردوی تیم ملی هندبال زنان برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۹ لغایت ۳۱ تیرماه در تالار هندبال تهران برگزار می‌شود.

فاطمه خلیلی بهفر، آرزو محمدی ، بهار ایزدگشب، حدیثه نوروزی ، ساناز رجبی، حانیه كریمی، ستاره رحمانیان، نگار زنده‌بودی، آرزو كیانی‌ آرا، مژگان قهرمانی، راضیه جانباز، مریم یوسفی، مینا وطن‌ پرست ، هانیه لک، عطیه شهسواری، الناز قاسمی، نوریه عباسی، زهرا فقیهی، مبینا علیاری، شقایق زعفری، اسرا زندی و مهربان بدوی نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران هستند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه با تیم‌های کامرون، آذربایجان و افغانستان هم‌گروه است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.