5
اظهارات ستاره لیگ والیبال پس از پیوستن به پیکان

پوران زارع: سایپا برای حفظ مهره‌هایش تلاشی نکرد

  • کد خبر : 82997
  • 23 تیر 1401 - 19:34
پوران زارع: سایپا برای حفظ مهره‌هایش تلاشی نکرد
پوران زارع مدافع ارزشمند فصل گذشته سایپا در لیگ برتر والیبال زنان که به تازگی به پیکان پیوسته تاکید کرد سایپا برای حفظ مهره‌هایش تلاشی نکرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پیکان با جذب پوران زارع از سایپا، نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر والیبال زنان را طوفانی آغاز کرده است.
زارع بازیکن باتجربه و همیشه باثبات لیگ برتر والیبال در فصول اخیر در جمع بازیکنان شاخص لیگ قرار داشته و یک مهره تعیین‌کننده برای سایپا بود.او در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره جدایی از سایپا پس از سه فصل موفق با این تیم گفت: جدایی از سایپا، برنامه من نبود و اگر سایپا به معنای واقعی، اراده‌ای برای ادامه حضور من داشتم این تیم را ترک نمی‌کردم.

زارع افزود: سایپا با پیشنهاد قرارداد من موافقت نکرد و به دنبال این بود که هزینه‌هایش را کنترل کند و این شرایط برای حفظ برخی از بازیکنان که پیشنهاد دارند، شرایط قابل قبولی نیست. سایپا برای حفظ مهره‌هایش تلاشی نکرد.

ستاره باتجربه همچنین ادامه داد: حفظ نکردن بازیکنان باتجربه که باری از روی دوش تیم بر می‌دارند ارتباطی به جوانگرایی ندارد. ارزش بازیکن باید توسط باشگاه درک شود و این، برای من یک مسئله بود.

پوران زارع در ادامه عنوان کرد: با پیوستن به پیکان، تلاشم این است که برای این تیم، بهترین عملکرد را داشته باشم. می‌خواهیم با پیکان برای قهرمانی تلاش کنیم و دیگر به چیزی جز موفقیت با پیکان فکر نمی‌کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82997

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.