7
در آستانه قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال زنان

وضعیت نامشخص حفاری خوزستان | هیچکس پاسخگو نیست

  • کد خبر : 83307
  • 27 تیر 1401 - 15:21
وضعیت نامشخص حفاری خوزستان | هیچکس پاسخگو نیست
حفاری خوزستان یکی از تیم‌هایی است که باتوجه به نزدیکی مراسم قرعه‌کشی فصل آینده، برنامه‌ مشخصی برای حضور در این رقابت‌ها ندارد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی “دختران قهرمان” با اعلام سازمان لیگ فوتسال ایران، مراسم قرعه کشی سوپرلیگ زنان ، پنجم مرداد برگزار می‌شود اما وضعیت حفاری خوزستان نامشخص است.

تیم حفاری خوزستان، یکی از هشت تیمی است که امسال جواز حضور در سوپرلیگ فوتسال را کسب کرد، اما در این باشگاه هیچ کس درباره برنامه تیم فوتسال زنان، پاسخگو نیست.

حفاری که توانسته بود با صعود شگفت‌انگیز خود در پلی‌آف لیگ برتر فصل گذشته، در نیمه‌نهایی هم حضور داشته باشد، نه سرمربی دارد، نه سرپرست و نه باشگاه، اظهار نظری درباره تیم فوتسال خود داشته است.


با وجود فرصت محدود، تکلیف سرمربی و بازیکنان این باشگاه هنوز روشن نشده است و با این شرایط عجیب نیست اگر گزینه غیبت حفاری در لیگ 1401 نیز مطرح شود.

برای تعیین وضعیت حفاری تلاش کردیم با مسئولان این باشگاه ارتباط برقرار کنیم اما مسیرها به سوی اهواز بسته به نظر می‌رسد.

کسی حرفی برای گفتن ندارد

سمیرا سلیمانی، مسئول ورزش قهرمانی بانوان این باشگاه تنها مقام مسئولی بود که به آی دبلیو اسپورتس گفت فعلاً امکان صحبت و بررسی این شرایط وجود ندارد.

این اظهار نظر سمیرا سلیمانی، بر ابهامات و گمانه زنی‌ها درباره آینده تیم فوتسال حفاری دامن زده است. منیژه زیبا سرپرست همیشگی حفاری نیز از باشگاه دور است و ظاهراً مسئولیتی به او واگذار نشده است.

موضوع آینده حفاری از این نظر حائز اهمیت است که باشگاه اهوازی  همواره حضوری با ثبات در فوتسال زنان داشته است و از دست دادن این تیم یا تضعیف آن، خبر جذابی برای فوتسال ایران نیست.

منابع غیررسمی در اهواز به آی دبلیو اسپورتس گفته‌اند که وزارت نفت به باشگاه‌های ورزشی تابعه خود گفته است که تمرکز بودجه ورزشی خود را بر هزینه برای ورزش همگانی و خانواده وزارت نفت قرار دهند.

بر این اساس، باشگاه‌هایی از قبیل ملی حفاری خوزستان، حتی اگر بتوانند در ورزش قهرمانی بمانند مجبور هستند بودجه تیمداری خود را به پایین‌ترین سطح ممکن برسانند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.