4
ستاره‌های سانتو این تیم را ترک کردند

انصراف ۳ دوچرخه‌سوار در اعتراض به عدم دریافت حقوق

  • کد خبر : 83365
  • 30 تیر 1401 - 8:20
انصراف ۳ دوچرخه‌سوار در اعتراض به عدم دریافت حقوق
سه رکابزن ملی تیم سانتو به دلیل عمل نکردن این تیم به تعهداتش، از رکاب زدن در مرحله دوم برای این تیم امتناع می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان، مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری در حالی امروز آغاز می‌شود که حواشی تیم سانتو، مهم‌ترین اتفاق پیش از آغاز دور دوم است.

سانتو که در دور اول، تیم مدعی لیگ بود و این موفقیت را به لطف درخشش سه ستاره ملی پوش سرعت خود به دست آورد اکنون باید با دست خالی وارد مرحله دوم شود.

فاطمه هداوند، مائده نظری و ستاره زرگر، سه رکابزن ملی‌پوش و برتر لیگ تصمیم گرفته‌اند در دور دوم لیگ برای سانتو رکاب نزنند.

دلیل این تصمیم، این است که سانتو به عنوان حامی این ملی پوشان به تعهداتش در قبال سه رکابزن ملی‌پوش عمل نکرده است.

بدین ترتیب توان رقابت سانتو در مرحله دوم لیگ با نحو چشمگیری در مقایسه با رقبا کاهش خواهد یافت و این برای سانتو یک شکست است.

هداوند: برخورد سانتو ناامیدکننده بود

فاطمه هداوند، عضو تیم سانتو و تیم ملی دوچرخه سواری در مسابقات قهرمانی آسیا در هند یکی از سه رکابزنی است که از حضور در مرحله دوم انصراف داده است.

او در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: غیبت ما در مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری برای ما خوشایند نیست و قطعاً روی کیفیت مسابقه هم اثر منفی می‌گذارد اما چاره‌ای جز این اقدام نداشتیم.

رکابزن جوان ادامه داد: امروز در آغاز مرحله دوم لیگ، من و دو هم تیمی‌ام بدون تیم هستیم. چشم امید ما برای کسب درآمد از دوچرخه سواری همین لیگ است که اکنون متاسفانه با بدعهدی سانتو همین موقعیت را هم از دست داده‌ایم.

هداوند همچنین گفت: دوچرخه سواری مظلوم است چنان که ما برای حمایت در لیگ با خیلی از شرکت‌ها و تیم‌ها صحبت کردیم حتی اما کسی راضی به حمایت از ما و رشته‌ای که جذابیت آن نادیده باقی مانده نشد.

ملی‌پوش دوچرخه سواری سرعت عنوان کرد:  همان باشگاه یا اسپانسرهایی که درخواست ما را رد کردند برای افرادی که در رشته‌های دیگر ملی پوش نیستند هزینه می‌کنند و این نوع نگرش، برای ما تلخ است.

فاطمه هداوند با اشاره به بدعهدی تیم سانتو گفت: ما مجبور شده بودیم همه هزینه‌ها را پرداخت کنیم. این برای یک ملی پوش ناامیدکننده است. سانتو به قول‌هایی که به ما داد عمل نکرد و به ما و موقعیتمان اهمیتی نداد. در این شرایط لزومی ندارد که همچنان به سانتو خدمات بدهیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.