12

صوفی زاده: به فردی مانند صانعی در کنار تیم ملی فوتبال بانوان نیز نیاز داریم

  • کد خبر : 8341
  • 14 مرداد 1397 - 13:23
صوفی زاده: به فردی مانند صانعی در کنار تیم ملی فوتبال بانوان نیز نیاز داریم

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال با بیان این که پاداش تیم ملی فوتسال بانوان به خاطر قهرمانی در آسیا با پاداشی که به مردان داده می شود یکی است گفت: صوفی زاده: به فردی مانند صانعی در کنار تیم ملی فوتبال بانوان نیز نیاز داریم.

به گزارش”  آی دبلیو اسپورتس” و به نقل از مهر، لیلا صوفی زاده درباره زمان پرداخت پاداش های ملی پوشان فوتسال گفت: پس از رقابت های جام جهانی در نخستین جلسه هیات رئیسه که برگزار شد پاداش بانوان فوتسالیست تصویب شد و همان مبلغی که برای مردان در نظر گرفته شد برای تیم زنان نیز در نظر گرفته شده و روز گذشته آن را به کمیته های ذیربط ابلاغ کردیم تا در اولین فرصت پرداخت شود.

صوفی زاده درباره دیدار تیم ملی فوتسال بانوان با وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: پس از قهرمانی در آسیا ما به ماه مبارک رمضان برخورد کردیم و پس از آن نیز وزارت ورزش درگیر مسئله حضور موفق تیم‌های ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتا است، به طور حتم این دیدار در اولویت وزارت ورزش و جوانان است و محمدیان و مقام عالی وزارت پیگیر آن خواهند بود.

تیم ملی فوتبال بانوان در مرحله نخست انتخابی کسب سهمیه المپیک با تیم‌های امارات، اردن، لبنان، ماکائو و هنگ کنگ همگروه است، صوفی زاده درباره برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای حضور پرقدرت تیم ملی در این رقابت‌ها گفت: دعوت نامه‌هایی را به کشورهای مد نظر ارسال کردیم و منتظر پاسخ مثبت از آنها هستیم. ایران آمادگی میزبانی برای برگزاری دیدارهای دوستانه را دارد. با توجه به شرایط اقتصادی کشور تصمیم بر این گرفته شد اگر کشورهای دعوت شده درخواست مثبت دهند دیدارهای دوستانه را به میزبانی ایران برگزار کنیم.

لیلا صوفی زاده در پایان گفت: علاوه بر برگزاری دیدارهای دوستانه تلاش ما بر این است که از یک مدیر فنی متخصص و با دانش در کنار تیم ملی استفاده کنیم، نه اینکه صرفاً نام مدیرفنی باشد بلکه به فردی مانند صانعی در کنار فوتبال نیز نیازمند هستیم و تا ۲۰ روز آینده مدیر فنی را اعلام خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.